سلامت و زیبایی

آشنایی با قرص تایم پرفکشن ایمدین

آشنایی با قرص تایم پرفکشن ایمدین

تایم پرفکشن

برند ایمدین از سال 1991 به زنان در هر سنی کمک می کند تا از درون به زیبایی ظاهر و احساس کنند. لایه های عمیق تر پوست را تغذیه می کند که لوسیون ها و مواد موضعی سنتی ضد پیری به آن دسترسی ندارند. قرص های مراقبت از پوست ایمدین به طور علمی مورد مطالعه قرار گرفته اند تا تراکم، کیفیت و ساختار پوست بهتری را نسبت به افراد غیر مصرف کننده نشان دهند.

وقتی وارد دوره ۴۰ سالگی می شوید،‌ کم کم تغییراتی را روی پوستتان مشاهده می کنید . می بینید که چروک های ریز و درشتی را روی صورتتان مشاهده می کنید که ممکن است خیلی به نظرتان خوشایند نباشد، اگر چنین تجربه ای دارید همینجا بمانید تا شمارا با تایم پرفکشن ایمدین ،‌ اشنا کنیم.

با تایم پرفکشن از پیری زودرس جلوگیری کنید.

اگرچه پیری بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است، اما بیشتر ما می خواهیم جوانی خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنیم. شما نمی‌توانید جلوی پیری خود را بگیرید، اما می‌توانید رژیم غذایی و سبک زندگی خود را تغییر دهید تا فرآیندهای پیری را کاهش دهید و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را کاهش دهید.

علل اصلی پیری شامل آسیب  سلولی ناشی از مولکول های واکنشی به نام رادیکال های آزاد و کوتاه شدن تلومرها است که ساختارهایی هستند که در انتهای کروموزوم ها قرار دارند و نقش مهمی در تقسیم سلولی دارند .

پیروی از یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، ورزش منظم و پرهیز از سیگار کشیدن و مصرف بیش از حد الکل بهترین راه برای حمایت از پیری سالم و کند کردن اثرات پیری بر بدن شما است.

علاوه بر این، دانشمندان مواد متعددی را شناسایی کرده‌اند که ممکن است فرآیندهای پیری خاص را کند کرده و به پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با افزایش سن کمک کنند.

در 30 سالگی ، خطوط ظریف به خصوص در اطراف چشم شما ظاهر می شود. از حدود 25 سالگی، پوست شروع به از دست دادن تقریباً 1٪ کلاژن در هر سال می کند.

در 40 سالگی ، پوست شروع به از دست دادن رطوبت می کند و خطوط ریز بیشتر نمایان می شوند. در داخل، شبکه حمایتی کلاژن و الاستین شروع به شکستن می کند.

در 50 سالگی ، در داخل پوست در 5 سال اول پس از یائسگی 30 درصد از کلاژن خود را از دست می دهد. این امر کیفیت پوست را کاهش می دهد و باعث می شود اپیدرم نازک تر و انعطاف پذیرتر شود.

کپسول ضد پیری تایم پرفکشن

روزی دو قرص تایم پرفکشن ،‌مصرف کنید.

علائم پیری زودرس چیست؟

با گذشت زمان، بدن ما به طور طبیعی پیر می شود. پیری زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که اثرات معمول پیری زودرس رخ می‌دهد. زمانی است که بدن و پوست شما بیشتر از سن واقعی شما به نظر می رسد.

شایع ترین علائم پیری زودرس عبارتند از:

تغییرات پوستی مانند چین و چروک، لکه های افزایش سن، خشکی، از دست دادن رنگ پوست، هایپرپیگمانتاسیون اطراف سینه و افتادگی.
ریزش مو یا سفید شدن مو.
صورت نحیف (گونه های فرورفته).

برای جلوگیری از پیری زودرس، پیشگیری از طریق سبک زندگی سالم ، نکته کلیدی است. اما اگر علائم پیری زودرس شما آزاردهنده است، مصرف قرص تایم پرفکشن تا حد زیادی شمارا راضی نگه می دارد.

قرص تایم پرفکشن ایمدین :

قرص تایم پرفکشن ایمدین ،‌ یک جوانساز و ضد چروک قوی است که با نشانه هه و علائم پیری پوست ،‌ مبارزه می کند . این محصول توانایی فوق العاده ای در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی صورت شما دارد . پس از ۱۲ هفته مصرف ، شما می بینید که صورتتان به طرز شگفت اوری نرم تر،‌ صاف تر و جوان تر شده است و چین و چروک هایتان تا حد زیادی محو شده اند.

پس از مصرف قرص تایم پرفکشن ایمدین،‌ از داشتن پوستی سالم و با نشاط لذت خواهید برد و زیبایی صورتتان ،‌ تقویت خواهد شد . فرمول مراقبت از پوست ضد پیری تایم پرفکشن ایمدین ، بر اساس درما وان با مواد مغذی بیشتر ساخته شده است تا به مبارزه با علائم قابل مشاهده پیری در پوست شما کمک کند.

این محصول که معمولا توسط افراد بالای ۴۰ سال استفاده می شود ،‌ تایم پرفکشن ایمدین نه تنها دارای گروهی از بیومارین است، بلکه حاوی عصاره های طبیعی میوه گوجه فرنگی و هسته انگور نیز می باشد. مواد مغذی حاصل از این فرمول منحصر به فرد برای دفاع بیشتر در برابر استرس اکسیداتیو در پوست شما تجمع می یابد و به ترمیم خطوط و چین و چروک کمک می کند. مجتمع انقلابی و انحصاری بیومارین، یک مجموعه پروتئین و پلی ساکاریداست که تولید کلاژن و سنتز و تجدید سلول های پوست و لایه های پوست را تحریک می کند و به حفظ رطوبت و کاهش علائم پیری کمک می کند.

علائم پیری زودرس می تواند در هر مرحله از بزرگسالی رخ دهد و معمولاً ناشی از عوامل محیطی یا سبک زندگی است. در برخی موارد، سندرم های نادر باعث پیری زودرس می شوند. شما می توانید از پیری زودرس محافظت کنید یا آن را معکوس کنید. از پوست خود در برابر قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت کنید، سیگار را ترک کنید، یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و ورزش کنید. اگر پیری زودرس ادامه پیدا کرد یا آزاردهنده شد، با پزشک خود در مورد درمان هایی که می توانید امتحان کنید صحبت کنید.

مزایای قرص تایم پرفکشن :

از تاثیرات فوق العاده تایم پرفکشن می توانیم به

  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • بهبود بخشیدن به تعادل رطوبت
  • کمک به محافظت از فیبرهای کلاژن و الاستین با مواد مغذی کلیدی در برابر آسیب اکسیداتیو
  • لطیف تر کردن پوست صورت و بدن
  • کمک به حفظ درخشندگی پوست
  • بهبود کیفیت پوست و تعادل رطوبت
  • بهبود کیفیت و ساختار پوست
  • بهبود تعادل رطوبت
  • کمک به درخشندگی بیشتر پوست
  • بهبود کیفیت و لطافت پوست
  • بهبود کیفیت و تعادل رطوبت پوست
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • بهبود کیفیت و لطافت پوست
  • بهبود کیفیت و لطافت پوست
  • حفظ استحکام پوست
  • کاهش لکه های پیری / لکه های تیره

 اشاره کنیم .

در کمتر از ۱۲ هفته نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

طریقه مصرف :

برای اینکه بهترین نتیجه را از تایم پرفکشن بگیرید ،‌ آن را به مدت حداقل ۱۲ هفته مصرف کنید. این محصول باید توسط افراد بالای ۴۰ سال مصرف شود. روزانه دو قرص را همراه با یک لیوان آب ،‌ مصرف کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *