سلامت و زیبایی

بهترین آبرسان ها برای رفع خشکی پوست

بهترین آبرسان ها برای رفع خشکی پوست

خشکی پوست، مخصوصا در فصل زمستان، بسیار آزار دهنده است . دمای پایین و هوای سرد و خشک همگی در خشکی پوست شما نقش دارند و پوستی که قبلا سالم و درخشان بود را به پوستی آسیب پذیر، خشک و کدرتبدیل می کند. خشکی پوست روند پیری پوست را سریعتر می کند و آسیب های شدیدی می رساند. اما هر مشکلی راه حلی دارد و شماهم می توانید اقداماتی انجام دهید تا از بروز این مشکلات جلوگیری و یا حتی آن هارا درمان کنید،‌استفاده از آبرسان می تواند برایتان تا حد زیادی موثر واقع شود.

اولین نکته ای که باید برای بهبود خشکی پوستتان در نظر بگیرید، این است که از سرم ها و ماسک هایی استفاده کنید که پوستتان را آبرسانی کنند چرا که درمان خشکی پوست اولین اقدامی است که باید انجام دهید. با این کار مقاومت سلول های پوست دربرابر چروک شدن، ایجاد خط و خطوط و لک بیشتر می شود و چون پوست شما بهتر تغذیه رسانی می شود، پوستی زیباتر، شفاف تر و سالم تر خواهید داشت.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ماسک ها،‌نرم کننده ،‌مرطوب کننده، ‌سرم ها و سایر محصولاتی که در روتین پوستیتان مورد استفاده قرار می دهید با گزینه هایی که بیشترین میزان آبرسانی را دارند، عوض کنید سپس به همان اندازه همیشگی،‌ از محصولات مراقبت از پوستتان بزنید.

برای این که بیشترین آبرسانی را داشته باشید و بهترین استفاده را ببرید،‌ فهرستی از بهترین ماسک های آبرسان برای فصل زمستان را آماده  کرده ایم. اینجا شما ماسک های آبرسانی را میبینید که پوست شمارا با ترکیبات گیاهی،‌مواد فعال،‌آ»تی اکسیدان ها و AHA ها تقویت و آبرسانی می کنند.

با داشتن روتین پوستی تغذیه رسان،‌مقاومت سلول های پوست دربرابر چروک شدن، ایجاد خط و خطوط و لک بیشتر می شود

ماسک خواب آبرسان لانیژ

این ماسک خواب آبرسان ، ضد حساسیت است و با دو ماده اصلی  تشکیل شده است تا نتایج متحول کننده تری داشته باشد. ترکیب قدرتمندی از پروبیوتیک که سد رطوبتی پوست را تقویت می کند و در عین حال روشنایی و شفافیت آن را افزایش می دهد. این ماسک رطوبت و آبرسانی قوی را بدون احساس سنگینی روی پوستتان، فراهم می کند. کافیست ماسک خواب آبرسان لانیژرا قبل از خواب به صورتتان بزنید و صبح با پوستی شاداب و درخشان از خواب بیدار شوید.

طرز استفاده:

ماسک را قبل از خواب به صورت تمیز و شسته شده بزنید و پس از جذب کامل، به تخت خواب بروید و اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند. صبح که بیدار شدید، صورتتان را بشویید. این ماسک را یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

کرم آبرسان مویسچر ۱۰۰ ساعته کلینیک:

آبرسان بدون روغن مویسچر کلینیک ، بدون روغن و برپایه ژل است که به عمق پوست نفوذ می کند و ۱۰۰ ساعت ماندگاری دارد.

این کرم برای انواع پوست مناسب است ، با این محصول می توانید با کم آبی روزانه پوست مقابله کنید. طراحی این کرم به گونه ای است که به پوست در ایجاد منبع ذخیره آب کمک کند تا بتواند بطور مداوم ، خود را آبرسانی کند. این ماسک باعث می شود تا در عرض سه ثانیه خنکی و آبرسانی شدن پوستتان را احساس کنید و بدرخشید.

طرز استفاده:

صبح ها یا شب ها روی پوست تمیز بزنید و به آرامی ماساژ دهید.

از سرم ها و ماسک هایی استفاده کنید که پوستتان را آبرسانی کنند

تونر آبرسان و نرم کننده کانفورت لانکوم:

کمبود خواب، آرایش های سنگین، مشغله های روزمره، استرس، محیط زندگی و فصل از عوامل اصلی خشکی ، شکننده بودن و کدری پوست هستند.

تونر آبرسان و نرم کننده کانفورت لانکوم تحریکات را تسکین می دهد و پس از مرحله پاکسازی پوست حداکثر آبرسانی را به پوست می دهد. تونر غنی شده با روغن اقاقیا و بادام شیرین، ناخالصی هایی را که ممکن است پس از شستشو روی پوست باقی مانده باشد، پاک می کند.

مزایای آبرسان و نرم کننده کانفورت لانکوم:

باقیمانده آرایش و سایر ناخالصی ها را از بین می برد

پوست را تسکین می دهد

پوست را نرم می کند

تن چهره و رنگ پوست را یکنواخت می کند

آبرسان ژله ای دراماتیکالی کلینیک:

این مرطوب کننده ها که به نام NMF نیز شناخته می شوند، به طور طبیعی در پوست وجود دارند. آنها به جذب آب و نگه داشتن رطوبت درپوست کمک می کنند تا به هیدراته و متعادل نگه داشتن آن کمک کنند.

مزایای این محصول:

8 ساعت آبرسانی سبک و بدون روغن را ارائه می دهد.

تعادل چربی و آب پوست را برای پوست سالم پر می کند و انواع پوست های چرب را طراوت می بخشد.

به راحتی لیز می خورد، سریع جذب می شود.

پس از 4 ساعت، شروع به تقویت سد رطوبتی پوست می کند.

فورا رطوبت پوست را تا 94 درصد افزایش می دهد.

طرزاستفاده:

دو بار در روز روی صورتتان پخش کنید و ماساژ دهید.

برای گرفتن بهترین نتیجه، بعد از صابون مناسب و لوسیون استفاده کنید.

در صورتی که بالای ۲۵ سال دارید،‌ازکرم های ضد چروک استفاده کنید

کرم ضد چروک سوپریم گلوبال استی لادر:

این محصول، یک محصول چند کاره است که می تواند علاوه بر آبرسانی عمیق و موثر پوست، چین و چروک های پوست را هم کاهش دهد و به طور همزمان یک ضد چروک و آبرسان قوی باشد. استفاده این محصول به افراد بالغ و بالای ۲۵ سال تصیه می شود.

 یکی دیگر از کاربرد های جذاب این محصول، سفت کنندگی استمتخصصان این برند  کشف کردند که گل های رز چینی (Hibiscus sinensis) که در اوایل روز برداشت می شوند، مولکول های فعال را برای فعالیت بهینه کلاژن جذب می کنند. در این محصول 8 قسمت کلیدی گل در صبح برای حداکثر قدرت استخراج می شود ، سپس  در فرآیندی که از زمان برداشت تا تولید 83 روز طول می‌کشد  عصاره مخصوصی ایجاد می شود که به تقویت کلاژن طبیعی پوست کمک می‌کند.

طرز استفاده:

از این محصول می توانیددوبار در روز ( یک بار صبح و یک بار شب) بر روی پوست تمیز و شسته شده، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *