سلامت و زیبایی

همه چیز درباره آمپول بیوتین بپانتن

همه چیز درباره آمپول بیوتین بپانتن

آمپول بیوتین بپانتن یکی از بهترین داروهای مورد استفاده در درمان ریزش مو ناشی از کمبود بیوتین در بدن است . این دو آمپول بیشتر برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موها استفاده می شود، اما فواید بسیار دیگری نیز دارد. این آمپول های مو باعث تقویت فولیکول ها و تحریک رشد مو می شود. با تزریق آمپول بیوتین بپانتن، می توانید ظاهر موهای خود را سالم تر و پرپشت تر کنید و با تامین بیوتین مورد نیاز بدن، موهای بلند خود را احیا کنید.

آیا می دانید محتویات این دو آمپول با چه مکانیسمی به تقویت رشد مو کمک می کنند؟ در این مقاله ابتدا پاسخ این سوالات را توضیح می دهیم و سپس نحوه استفاده از آمپول بیوتین بپانتن را به شما می گوییم.

یکی از دلایل ریزش مو کمبود بیوتین است

آمپول بیوتین بپانتن باعث تقویت فولیکول ها و تحریک رشد مو می شود

بیوتین چیست؟

بیوتین یک ویتامین است. به مقدار کم در بسیاری از غذاها مانند تخم مرغ، شیر یا موز یافت می شود. بیوتین معمولا برای ریزش مو، شکنندگی ناخن ها، آسیب عصبی و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می شود.  می توان گفت که اکثر محصولات حاوی بیوتین ، برای پوست و مو مفید هستند.افرادی که دچار کمبود ویتامین بیوتین هستند، ناخن های شکننده و ترک خورده و ریزش مو دارند که مکمل های بیوتین و یا تزریق آمپول می تواند این مشکل را تا حد زیادی رفع نماید.

بیوتین جزء مهمی از آنزیم‌های بدن محسوب می شود که مواد خاصی مانند چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و … را تجزیه می‌کند. آزمایشی برای تشخیص کمبود بیوتین وجود ندارد، بنابراین این وضعیت معمولاً با علائم آن، که شامل نازک شدن موها (اغلب با از دست دادن رنگدانه های مو) و پوسته های قرمز در اطراف چشم، بینی و دهان است، شناسایی می‌شود.

علائم دیگر عبارتند از افسردگی، خستگی، توهم و سوزن سوزن شدن دست ها و پاها. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بیماری دیابت می تواند باعث کاهش سطح بیوتین شود.

بپانتن چیست؟

بپانتن نیز باعث تشدید خونرسانی می شود و جریان خون را افزایش می دهد، بنابراین مواد مغذی و اکسیژن بیشتر و با سرعت بالا تر به موها می رسد. در نتیجه این اتفاق، فولیکول های مو قوی ترشده و موها ضخیم تر می شوند و سپس رشد بیشتر و رویش موهای جدید را شاهد خواهید بود. همچنین کمبود بپانتن می تواند باعث عدم تمرکز، استرس و تنش های عصبی می شود.

 

مزایای  آمپول بیوتین  بپانتن:

کمبود بپانتن باعث استرس و عدم تمرکز می شود

آمپول بیوتین بپانتن خونرسانی را بهبود می بخشد

ریزش مو را درمان می کند و به افزایش تراکم آن کمک می کند.

روند رشد موهای سالم را سرعت می بخشند.

مو را از ریشه تا انتها تقویت می کند.

از شکستگی و ریزش مو جلوگیری می کند.

مو را تغذیه می کند و ویتامین ها و مواد مهم مورد نیاز آن را تامین می کند.

به مراقبت از مو کمک می کند و آن را سالم تر و شاداب تر می کند.

آمپول بیوتین بپانتن موهایی درخشان و قوی را به شما هدیه می دهند.

نتایج آمپول بیوتین بپانتن سریع و در عرض دو هفته قابل مشاهده است.

ناخن های شکننده را تقویت می کند و آن هارا محکم می کند.

از شکستن و تغییر رنگ ناخن جلوگیری می کند.

لایه ای از رطوبت را به طور طبیعی روی ساقه مو ایجاد می کند.

به مو محافظت بیشتری می کند.

موها را عمیقاً آبرسانی می کند.

عناصر اصلی تشکیل دهنده این آمپول عبارتند از:

بیوتین: بیوتین یکی از ویتامین های گروه B است که برای سلامت مو توصیه می شود. کمبود بیوتین می تواند منجر به نازک شدن موها شود. بیوتین تولید کراتین در مو را تحریک می کند و می تواند سرعت رشد فولیکول ها را افزایش دهد.

بپانتن: بپانتن یک ماده طبیعی است که فواید زیادی برای موهایتان دارد این ماده توانایی منحصر به فردی در نفوذ عمیق به قشر مو و تراکم و حجم دادن به آن دارد.

آمپول بیوتین بپانتن در سریعترین زمان ممکن موهایتان را سالم تر می کند

آمپول بیوتین بپانتن عوارض جانبی خاصی ندارد.

آیا تزریق بیوتین ضرر دارد؟

سوال بالا سوال بسیاری از افرادی است که برای آنها تزریق بیوتین تجویز شده و از درد در هنگام تزریق می ترسند. حقیقت این است که برای بسیاری از مصرف کنندگان، درد ناشی از تزریق بیوتین و دکسپانتنول خفیف و قابل تحمل است. درد خفیف هنگام تزریق هر نوع آمپول کاملا طبیعی است. برخی از مصرف کنندگان نیز گزارش کرده اند که تزریق این دو آمپول باعث ایجاد احساس سوزش خفیف در محل تزریق می شود که آن هم تقریباً خفیف است. پس در صورت تجویز پزشک از این دو تزریق راحت باشید و نگران درد نباشید.

علاوه بر جلوگیری از ریزش مو،‌ تزریق بیوتین می تواند باعث تقویت موارد زیر هم بشود:

  • مواد غذایی از جمله پروتئين ها و چربی ها راحت تر و سریعتر به انرژي تبدیل می شوند.
  • خستگی و بی حالی کمتر
  • تنظیم ژن ها
  • رفع بی اشتهایی و کمبود وزن ناشی از کمبود ویتامین
  • کاهش افسردگی
  • کاهش خشکی لب و دهان
  • کاهش قرمزی و خشکی پوست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *