سلامت و زیبایی

سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن

سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن

اوله هنریکسن، یک برند دانمارکی مراقبت از پوست است که محصولات آن،‌به دلیل محتویات گیاهی طبیعی  و خوش رایحه اش

مورد توجه قرار گرفته است و توسط مصرف کنندگان محبوب است،‌یکی از پرفروش ترین سرم های این برند، سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن است که مناسب افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن، بیشترین تغییرات را ببینند. این سرم خاصیت روشن کنندگی، ضدپیری، رفع کننده خطوط و چروک های پوست و شفاف کننده است و برای افراد بالغ،‌ یک سرم همه کاره و حیاتی محسوب می شود. در ادامه این مطلب سرم Banana Bright را مورد بررسی قرار می دهیم.

سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن

سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن مناسب افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن، بیشترین تغییرات را ببینند.

سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن تا حد زیادی شبیه سرم truth است، به طوری که رایحه و طراحی آن کاملا مشابه سرم truth است. با این تفاوت که سرم truth به مرور زمان از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری می کند،‌ اما با سرم سفید کننده موزی اوله هنریکسن، شما سفید شدن و شفاف شدن پوستتان را سریعتر مشاهده خواهید کرد.

این سرم، حاوی چهار ماده اصلی است، ۱۵٪ ویتامین c( که البته مقدار قابل توجهی است) ، که به روشن شدن پوست و مبارزه با لکه های تیره و تغییر رنگ کمک می کند، اسیدهای پلی هیدروکسی که پوستتان را لایه برداری می کند و سلول های مرده پوستتان را از بین می برد، اسید های هیالورونیک برای کمک به ذخیره بهتره آب درپوست و آبرسانی و رنگدانه های تولید شده از پوست موز برای کمک به سفید کنندگی و شفاف کردن پوست. طبق گفته متخصصان این شرکت، پس از استفاده سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن فورا سفید شدن پوستتان و اصلاح رنگ آن را شاهد خواهید بود.

نگاهی دقیق تر به محتویات این سرم:

این محصول حاوی پارابن ها، سولفات ها فتالات ها و بالاترین درصد ویتامین c برای استفاده روزانه  و سرشار از آنتی اکسیدان است که به کشش پوست کمک می کند تا از پوست بهتر محافظت کند.

۵ درصد  پلی هیدروکسی به رفع تیرگی ها وحفظ  رنگ و بافت پوست از طریق لایه برداری کمک بسیاری می کند وپیوند های بافت پوست را ترمیم کرده و باعث می شود پوست سفت تر ی داشته باشید.

اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات  سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن به آبرسانی و تقویت سد های رطوبتی و آبرسانی سطح پوست کمک می کند.

ویتامین E به کار رفته در این محصول به تثبیت ویتامین c و تغذیه و شادابی پوست کمک می کند و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

رنگدانه های موجود در این محصول، از پوست موز گرفته شده اند.

تنها پس از یک هفته مصرف سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن ، .کاهش ۳۰ درصدی خطوط و چین و چروک پوست را شاهد خواهید بود.

رنگدانه هایی که از پوست موز گرفته شده اند،‌نور را با ترکیبات طبیعی که در خود دارند، منعکس می کنند که پوست شمارا شفاف تر نشان می دهد و پوست شمارا به سرعت روشن می کند.و به تصحیح رنگ کمک می کند.

به دلیل وجود ترکیبات میکا و اکسید آهن ،‌ بلافاصله ظاهر پوست را تغییر می دهند و  آن را صاف تر و شفاف تر می کنند، در همین حال ترکیبات دیگر تلاش می کنند تا بافت پوست شمارا یک دست کنند، خطوط ریز و چروک را  در عرض چند هفته کاهش می دهند. به مصرف  سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن پایبند باشید تا نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.

این محصول توانست اثر بخشی اش را به خوبی در آزمایش ها نشان دهد، تنها پس از یک هفته مصرف ، .کاهش ۳۰ درصدی خطوط و چین و چروک پوست را شاهد خواهید بود.

این محصول بسیار ملایم و نرم است که نشان می دهد مناسب پوست های حساس است و بدون چسبندگی و به سرعت جذب پوست می شود . با وجود این که این محصول شامل اسید ها و لایه بردار هاست، به هیچ وجه پوست را تحریک نمی کند و حساسیت ایجاد نمی کند. ترکیبات اسیدی بکار رفته در این سرم حاوی مواد غیر تحریک کننده هستند که باعث گزش و سوزش پوست شما نمی شود.

همچنین، استفاده از این سرم همزمان با محصولات پوستی دیگر، بی خطر است و می توانید ان را در روتین پوستی تان اضافه کنید .

براساس گفته های مدیران این شرکت، استفاده از این محصول به طور روزانه، از پوست دربرابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت می کند. برای اثر بخشی بهتر می توانید از کرم های مرطوب کننده آبرسان استفاده کنید .

این سرم یک محصول سطحی نیست، کاملا درون پوست نفوذ می کند و به لایه های زیرین آن می رسد تا عملیات کلاژن سازی را بهبود ببخشد و آن را تحریک کند و همچنین از پوست ما دربرابر عوامل محیطی محافظت کنند.

از مزایای این سرم می توانیم به

  • روشن شدن و شفاف شدن پوست،‌بدون خطر و ضرر در ۷ روز
  • از بین بردن تیرگی ها و سیاهی های پوست در کوتاه ترین زمان
  • دفاع و مراقبت از پوست شما در هنگام مقابله با آلودگی ها
  • وگان و بدون تست های حیوانی
  • دوستدار طبیعت و محیط زیست با بسته بندی های قابل بازیافت
  • رضایت ۹۱ درصدی مصرف کنندگان سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن ازخاصیت سفید کنندگی و شفاف کنندگی

اشاره کنیم.

استفاده از این محصول به طور روزانه، از پوست دربرابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت می کند

کافی است به اندازه یک سکه از سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن را روی انگشتانتان بریزید و به صورتتان بزنید

چگونگی استفاده از سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن :

روزانه مقداری از سرم روشن کننده Banana Bright اوله هنریکسن را به طور یکنواخت بر روی گردن و صورتتان بزنید و به آرامی ماساژ دهید، پس از جذب کامل سرم از مرطوب کننده دلخواه و مناسب پوستتان استفاده کنید. بهتر است قبل از اولین استفاده تست حساسیت انجام دهید ، اگر دچار سوزش قرمزی یا التهاب شدید، استفاده از آن را متوقف کنید. هنگام استفاده از برخورد سرم با با چشم و پوست دور چشمتان خودداری کنید.

در طول دوره مصرف، حداقل تا یک هفته از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا پوستتان دچار آفتاب سوختگی نشود.

کافی است به اندازه یک سکه از محلول را روی انگشتانتان بریزید و به صورتتان بزنید،‌همین مقدار برای کل صورتتان کافیست. لازم نیست مقدار زیادی از آن را مصرف کنید و به همین دلیل می توانید مدت زیادی از این محصول اسفاده کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *