سلامت و زیبایی

چرا به سرم ها و کرم دور چشم نیاز داریم؟

چرا به سرم ها و کرم دور چشم نیاز داریم؟

راز جوان  به نظر آمدن انسان ها، درچشم هایشان است. پوست اطراف چشم نازک است و جنس کاملا متفاوتی با پوست سایر نقاط صورتتان دا رد، به همین دلیل است که با افزایش سن و میانسالی، دور چشمتان بیشتر مستعد آسیب و ایجاد چروک است. محصولات مراقبت از پوست دور چشم، به شکل های مختلفی از جمله کرم دور چشم، سرم های دور چشم، گوی های یخ و … عرضه می شوند که حاوی فرمولاسیون های مغذی و متناسب با پوست حساس دور چشم هستند و مراقبت ویژه ای از این ناحیه می کنند.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

کرم دور چشم فقط  یک مرطوب کننده و آبرسان معمولی نیست. این کرم ها به طور خاص برای حفاظت از پوست شما و مقابله با آسیب های روزانه در پوست اطراف چشم ، تولید شده اند. این کرم ها وظیفه دارند که از پوست شکننده دور چشم محافظت کنند. اگر کرم دور چشم مناسب خود را انتخاب کنید،‌ این وظیفه به بهترین شکل انجام می شود و تاثیرات فوق العاده اش را خواهید فهمید.

 

آخرین مرحله انجام روتین پوستی، استفاده از مرطوب کننده است. اکثر افراد متوجه می شوند که با اینکه مرطوب کننده روی پوستشان به خوبی کار می کند، ولی مناسب ناحیه دور چشمشان نیست . یعنی به طور کلی استفاده از یک مرطوب کننده برای صورت و دور چشم، نیازهای پوستتان را رفع نمی کند.

خلاصه اگر بخواهید پف، سیاهی و خطوط ریز دور چشمتان را از بین ببرید استفاده از کرم دور چشم باید اوولین سد مراقبتی شما باشد.

کرم های دور چشم به طور خاص برای حفاظت از پوست این ناحیه طراحی شده اند

استفاده از یک مرطوب کننده برای صورت و دور چشم، نیازهای پوستتان را رفع نمی کند.

فواید کرم دور چشم:

کرم های دور چشم فواید زیادی دارند که با توجه به نوع کرمی که انتخاب می کنید متفاوت است. توصیه ما استفاده از کرم های حاوی هیالورونید اسید است،‌چرا که محصولات حاوی این اسید شدیدا آبرسان هستند و به طور گسترده ای شناخته شده اند. استقاده از کرم دور چشم می توانند تغییرات چشمگیری در اطراف پوست چشم ایجاد کنند که برخی از آن هارا توضیح خواهیم داد.

  1. به حداقل رسیدن سیاهی دور چشم: سیاهی دور چشم دلایل متعددی دارد،‌اما اگر دلیل سیاهی دور چشمتان نازک بودن پوست این ناحیه باشد،‌با کرم دور چشم مناسب این مشکل برطرف می شود.
  2. کاهش خطوط ریز زیر چشم و چین و چروک ها: خنده و لبخند چهره انسان را دلنشین تر می کنند، اما لبخند زدن پوست کنار چشم را می کشد. کرم دور چشم از طریق آبرسانی، به کاهش چین و چروک ها کمک می کنند و می توانید بدون هیچ نگرانیی هر چقدر که خواستید لبخند بزنید. این را به خاطر داشته باشید که هیچ کرم معجزه آسایی وجود ندارد که خطوط پوستتان را کاملا از بین ببرد و ماهم بر این باور نیستیم که خطوط روی پوستتان باید کاملا ریشه کن شوند، چرا که کاملا طبیعی هستند، اما آبرسانی خوب این ناحیه ظاهر شاداب تر و درخشان تری را به شما هدیه می دهد.
  3. محافظت دربرابر عوامل خارجی : پوست شما، لایه محافظ شما دربرابر آلودگی هاست . در طول روز شما در معرض آلودگی های محیطی بسیاری قرار می گیرید که می تانند آسیب زننده باشند. کرم دور چشم به شما کمک می کنپ تا از پوست ناحیه دور چشمتان بهتر مراقبت کنید و آن را تقویت کنید.
  4. هیدراسیون هدفمند : ناحیه دور چشم ، معمولا خشک تر از سایر نقاط صورت است، یعنی حتی اگر پوست چربی دارید ممکن است پوست اطراف چشمتان خشک و نیاز به آبرسانی بیشتر داشته باشد.

چه زمانی باید از کرم دور چشم در روتین مراقبت از پوستتان استفاده کنید؟

یکی از اساسی ترین اشتباهاتی که افراد در استفاده از کرم دور چشم مرتکب می شوند، این است که در زمان اشتباهی کرم دور چشمشان را می زنند. این یک اشتباه ساده است اما می تواند اثر بخشی محصول را تا حد زیادی کاهش دهد.

توصیه ما این است که محصولات مراقبت از دور چشم را به عنوان اولین مرحله در بخش نرم کننده های روتین پوستیتان استفاده کنید. اگر درباره زمان استفاده از مرطوب کننده های مختلف گمراه هستید، توصیه می کنیم این قانون را دنبال کنید:

از محصولات مرطوب کننده، براساس ضخامتی که دارند استفاده کنید، یعنی ابتدا از نازک ترین شروع کنید تا به ضخیم ترین برسید.

کرم دور چشم یک محصول ضروری برای افراد بالای ۲۵ سال است.

کرم دور چشم را پس از پاکسازی صورت و کمی خشک کردن آن ،‌روی پوست تمیز دور چشم بزنید.

اشتباهات رایج هنگام استفاده از کزم های دور چشم:

با این که کرم دور چشم محصول جدید و تازه واردی نیست،‌ همچنان اطلاعات متناقض و نادرستی درباره نحوه استفاده از آن وجود دارد، که میخواهیم آن ها را اصلاح کنیم.

اولا توصیه می کنیم که کرم دور چشم را پس از پاکسازی صورت و کمی خشک کردن آن ،‌روی پوست تمیز دور چشم بزنید.

مردم فکر می کنند کرم دور چشم فقط باید در شب استفاده شود،‌درحالی که سرم ها و کرم های دور چشم حاوی هیالورونیک اسید و قهوه ،‌ برای کاهش پف و سیاهی صبحگاهی ، بسیار موثرند

کرم را زیر چشم و در امتداد بالای استخوان گونه تان بزنید و سپس به آرامی با ضربه های ملایم انگشتتان، بدون این که خیلی به چشمتان نزدیک شوید،‌کرم را پخش کنید. استفاده از انگشت حلقه و آرام ضربه زدن، یک تکنیک عالی برای پخش کردن کرم دور چشم است.

محصولات مراقبا از پوست دور چشم تنوع بسیار زیادی دارند

با استفاده از کزم های دور چشم، چشمانتان را درخشان تر و زیبا تر کنید.

وقتی شروع به استفاده از محصولات مراقبت از پوست اطراف چشمتان می کنید، پس از مدت کوتاهی دقیقا متوجه می شوید که چرا این محصولات اینقدر محبوب هستند. تنوع سرم ها و کرم های دور چشم در سایرن گالری بسیار بالاست و می توانید مناسب ترین محصول را برای دور چشمتان انتخاب کنید و با استفاده از محصولات مناسب و با کیفیت، زیبایی و شادابی را به چشمان عزیزتان هدیه دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *