سلامت و زیبایی

همه چیز درباره نرم کننده اولاپلکس شماره ۳

همه چیز درباره نرم کننده اولاپلکس شماره ۳

نرم کننده مو اولاپلکس شماره ۳ ، یک بازسازی کننده قوی پیوند است ، اغلب فکر می کنند که این محصول یک حالت دهنده است اما این برداشت کاملا اشتباه است چرا که کاربرد اصلی آن ، از بین بردن مو خوره و درمان پیوند های شکسته مو است. هرچند که این محصول کمی به موها حالت می دهد و باعث می شود موهای شما حجیم تر به نظر برسند .

احنمالا شماهم تبلیغات اولاپلکس شماره ۳ را دیده اید و دوست دارید بدانید آیا این محصول همانقدر که تبلیغ می شود خوب است یا نه. در این مطلب اولاپلکس شماره ۳ را کاملا بررسی و موشکافی می کنیم .

اولاپلکس شماره ۳ ، یک درمان حرفه ای مو است که در سالن های زیبایی به کار گرفته می شود . شما با تهیه این محصول ،‌می توانید بدون خرج کردن پول و اتلاف وقت ، همان خدماتی که در سالن ها به شما ارائه می شود را در خانه تان داشته باشید .

این محصول ، ساختار مو را تقویت و ترمیم می کند ، سلامت بافت هارا بازیابی می کند و شکستگی و موخوره را کاهش می دهد . شما می توانید تاثیرات شگفت انگیز این محصول را حتی روی موهای ظریف و آسیب دیده را ، تنها پس از چند بار استفاده مشاهده کنید .

می توانید اولاپلکس را به عنوان یک بازسازی کننده فولیکول های مو در نظر بگیرید . فولیکول موی شما ، بسیار نازک است و عناصر خارجی مثل گرما ، رنگ و بد شانه زدن موهایتان می توانند باعث شکافتن و شکسته شدن آن شوند . از این محصول می توان برای هر نوع مویی از جمله موی رنگ نشده ، رنگ شده و آسیب دیده ، موهای دارای موخوره و … استفاده شود .

اولاپلکس موهایتان را حجیم تر می کند

با اولاپلکس شماره ۳ موخوره هایتان را از بین ببرید

 

نحوه استفاده از نرم کننده مو اولاپلکس شماره ۳ :

مرحله اول :

موهایتان را با آب مرطوب کرده و سپس کمی با حوله خشک کنید(به گونه ای که آب از موهایتان نچکد ) ، سپس کمی از نرم کننده اولاپلکس شماره ۳ روی موهایتان بریزید و خوب آن را پخش کنید. مطمعن شوید که به همه موهایتان نرم کننده زده اید.

مرحله دوم :

اجازه دهید این محلول ، حداقل ده دقیقه روی موهایتان بماند . هر چه دیر ترموهایتان را بشویید، تاثیربیشتری خواهد داشت و نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد .

مرحله سوم :

موهایتان را کامل بشویید و شامپو بزنید ؛ سپس همانطور که میخواهید شانه بزنید و حالت دهید. توجه داشته باشید که این محصول یک نرم کننده معمولی نیست، معمولا نرم کننده های معمولی پس از شستشو با شامپو استفاده و سپس آبکشی می شوند؛ اما  اولاپلکس شماره ۳ ، باید همیشه قبل از شستشو با شامپو استفاده شود .

همه چیز درباره اولاپلکس ۳

اولاپلکس شماره ۳ پیوندهای شکسته موهایتان را درمان می کند.

چندبار باید از این محصول استفاده کنیم ؟

به طور کلی ، توصیه می شود که به صورت هفتگی، برای استحکام پیوندهای مو و ترمیم آسیب هایی که به طور روزانه به موهایتان وارد می شوند ، استفاده کنید؛ اما اگر آسیب شدیدی دارید می توانید هفته ای ۲تا۳باراز این محصول استفاده کنید.

اولاپلکس شماره۳ ، برای افرادی که موهای مجعد دارند از محبوبیت ویژّ ای برخوردار است ؛ به گونه ای که اغلب مصرف کنندگان این محصول ، موهای مجعد دارند . اما دلیل شگفت انگیز بودن اولاپلکس شماره ۳ برای موهای مجعد چیست؟

محلول شماره ۳ اولاپلکس برای موهای مجعد :

این محصول ، برای موهای مجعد فوق العاده عمل می کند ،‌چرا که فر هارا مشخص تر و درخشان تر کرده و از وز شدن آن ها جلوگیری می کند . موهای مجعد دارای پیوند های دی سولفات بیشتری هستند و هنگامی که این پیوند ها از بین می روند ، موها  قدرت خود را از دست داده و غیرقابل کنترل و حالت دهی می شوند.موهای مجعد مستعد پیچ خوردن و شکستگس هستند، به همین دلیل زودتر ضعیف می شوند .

اولاپلکس همراهی عالی برای موهای مجعد و وز است که با پیدا کردن پیوندهای شکسته و ترمیم آن ها موهارا درخشان تر ، قوی تر و نرم تر می کند .

درادامه، به سوالات احتمالی که ممکن است سوال شما هم باشند‌، پاسخ می دهیم .

اولاپلکس شماره ۳ باید همیشه قبل از شستشو با شامپو استفاده شود .

از اولاپلکس شماره ۳ به مقدار معیین ایتفاده کنید.

  • چرا بعد استفاده از اولاپلکس شماره ۳ باید موهایمان را با شامپو بشوییم ؟
  • اولاپلکس شماره ۳ ، یک تقویت کننده پروتئینی است که درهمان ده دقیقه کار خود را انجام می دهد ،‌(‌هرچند که بهتراست مدت زمان طولانی تری آن را روی موهایتان نگه دارید ) در نتیجه می توانید آن را شستشو دهید .
  • بهتر است قبل از رنگ کردن مو اولاپلکس تراپی انجام شود یا قبل ازآن؟
  • بهتر است درمان مو با اولاپلکس شماره ۳ را قبل از رنگ مو انجام دهید و پس از رنگ کردن موهایتان از اولاپلکس شماره ۴ و ۵ استفاده کنید .
  • چقدر طول می کشد تا تاثیرات استفاده از این محصول را ببینیم ؟
  • معمولا بلافاصله پس ازاولین استفاده ، متوجه تغییرات موهایتان می شوید ، اما به طور معمولا بعد از دو باراستفاده بهترین نتایج را می بینند . به یاد داشته باشید که بیش از حد ازاین محصول استفاده نکنید چرا که باعث سفت شدن موهایتان می شود ؛ اگر این اتفاق افتاد نگران نشوید ، با اولاپلکس شماره ۵ می توانید این مشکل را حل کنید .
  • آیا این محصول تمام موخوره هارا از بین می برد؟
  • اولاپلکس شماره ۳ ، بهترین نسخه اولاپلکس برای رفع موخوره است . به طرز شگفت انگیزی موخوره های شمارا تا ۷۰ درصد کاهش می دهد به گونه ای که دیگر نیازی به کوتاه کردن موهایتان نخواهید داشت . هر چند که کوتاه کردن مو همیشه بهترین گزینه برای از بین بردن موخوره ها و سرحال شدن آن هاست ، اما اگر علاقه ای به کوتاه کردن موهایتان ندارید می توانید موخوره هایتان را به طرز چشمگیری با اولاپلکس شماره ۳ ، از بین ببرید .

بسیاری از مصرف کنندگان اولاپلکس ،‌ از این محصول رضایت کامل داشته اند و از نظرشان خیلی بیشتر از قیمتی که دارد ،‌ می ارزد . اولاپلکس با استفاده از جدید ترین تکنولوژي و روش هایی که بارها آزمایش شده اند ، ساخته شده و بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ممکن ، به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *