سلامت و زیبایی

درباره سرم پرطرفدار truth اوله هنریکسن

درباره سرم پرطرفدار truth اوله هنریکسن

اگر به دنبال یک سرم ضدچروک و ضدپیری هستید، احتمالا اسم سرم Truth اوله هنریکسن را شنیده اید، اما آیا این ادعا واقعا حقیقت دارد؟ در ادامه این مطلب، ‌به بررسی این سرم می پردازیم ، این مقاله به شما کمک می کند تا با نگاهی دقیق تر به این سرم،‌تصمیم بگیرید که آیا این محصول را تهیه کنید یا خیر.

سرم truth ضد پیری است که تا حد زیادی به رفع مشکلات مختلف پوستی کمک می کند. طبق گفته شرکت اوله هنریکسن، این سرم معجزه آسا می تواند به محو کردن خطوط ریز پوست ، چین و چروک ها و همچنین بهبود بافت پوست کمک کند.

اگر به دنبال سرمی هستید که از پیری و چروک های پوست جلوگیری کند و در عین حال پوستتان را صاف و درخشان و شاداب کند، سرم Truth بهترین است. این سرم مزایای بسیاری دارند که مصرف کنندگان آن ها را تایید کرده اند.

به گفته طرفداران این محصول،‌این سرم بسیار دوست داشتنی است و رایحه بسیار ملایم و خوشایندی دارد، به سرعت جذب پوست می شود و اصلا احساس چرب بودن و یا چسبندگی ایجاد نمی کند. این سرم ماندگاری بسیاربالایی دارد  و امیدوار کننده به نظر می رسد. استفاده از این سرم بسیار ساده است و هر کسی به راحتی می تواند آن را مصرف کند. طرفداران این محصول معتقدند که فرمولاسیون این محصول بسیار دوست داشتنی است و مناسب انواع پوست است.

درباره سرم پرطرفدار truth اوله هنریکسن

سرم truth ضد پیری است که تا حد زیادی به رفع مشکلات مختلف پوستی کمک می کند.

سرم ویتامینه  Truthاوله هنریکسن، یک سرم کلاژن ساز است که که باعث روشن شدن پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست می شود. اوله هنریکسن معتقد است که ویتامین c موجود در این محصول و خواص آنتی اکسیدانی و نقش این محصول در کلاژن سازی ، باعث شده که این سرم به یک سرم حیاتی برای پوست تبدیل شود. این ترکیب قوی و گیاهی به سفت شدن پوست کمک می کند دو هر روز پوست شمارا آبرسانی می کند.

فرمول جذاب این سرم سرشار از پرتقال و چای سبز است که سریعا جذب پوست می شوند و آن را به سرعت احیا می کند. رایحه ی آرام بخش و شیرین مرکبات و بافت نرم و ابریشمی این سرم، به خوبی بر روی پوست شما حرکت می کند و احساس خیلی خوشایندی به شما می دهد.

این سرم برای چه نوع پوستی مناسب تر است؟

سرم Truth اوله هنریکسن، برروی انواع پوست آزمایش و تست شده است و برای انواع پوست های معمولی، مختلط، خشک، چرب و حتی پوست های حساس، بهترین انتخاب است.

نحوه استفاده:

صبح ها یا عصر ها بطور یکنواخت روی پوست صورت و گردنتان بمالید، دلیل اینکه باید روی گردنتان هم بزنید این است که این سرم خاصیت سفید کنندگی دارد و ممکن است پوست صورتتان سفید تر از گردنتان بشود که جالب نیست. بنابراین هنگام استفده هم به صورتتان و هم به گردنتان بزنید.

شما می توانید هر روز از این سرم استفاده کنید و از بوهای دوست داشتنی مرکبات و بافت نرم آن لذت ببرید. پس از اینکه سرم کامل جذب شد، از مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید.

ترکیبات و فرمولاسیون سرم Truth اوله هنریکسن:

این سرم، بدون گلوتن و زیر پا گذاشتن حقوق حیوانات ساخته شده و در بسته بندی های قابل بازیافت و دوستدار طبیعت، عرضه می شود. این سرم حاوی یک درصد رایحه مصنوعی است و از نظر ایمنی، تحریک آلرژی و حساسیت بار ها مورد آزمایش قرار گرفته است.

سرم Truth اوله هنریکسن چگونه از پیری و ایجاد چروک جلوگیری می کند؟

وقتی که وارد دوره میانسالی می شویم ، کلاژن ها و الاستین های پوست ما کم کم قدرت خود را از دست داده و ضعیف می شوند ، در نتیجه کلاژن ها و الاستین ها قابلیت کمتری برای جذب رطوبت دارند. بدون رطوبت پوست تراکم و سفتی خود را از دست می دهد و کم کم افتاده می شود، در این حالت پوست آسیب پذیر تر شده و شکننده می شود.کمبود ویتامین c  هم به ایجاد خط و خطوط های ریز روی پوست کمک می کند. سرم Truth اوله هنریکسن، حاوی کلاژن ، الاستین و ویتامین c ، از بروز نشانه های پیری جلوگیری می کند.

این سرم چگونه از نشانه های پیزری جلوگیری می کند؟

سرم Truth اوله هنریکسن، حاوی کلاژن ، الاستین و ویتامین c ، از بروز نشانه های پیری جلوگیری می کند.

فواید سرم Truth اوله هنریکسن:

  • رنگ پوست را بهبود می بخشد.
  • به محافظت از پوست دربرابر آسیب های نای از رادیکال های آزاد کمک می کند.
  • می تواند ساخت کلاژن را تحریک کند.
  • چین و چروک هارا کاهش می دهد.

آیا این سرم عوارض جانبی دارد؟

به طور کلی، سرم های ویتامین c عوارض خاصی ندارند و بی ضرر هستند، اما با این حال اگر پوست شدیدا حساسی دارید، ممکن است آن را کمی تحریک کند و یا کمی احساس خارش داشته باشید. توصیه می شود اگر پوست خیلی حساسی دارید قبل از مصرف از پزشک متخصص پوست مشورت بگیرید.

سرم ویتامینه  Truthاوله هنریکسن

سرم truth ضد پیری است که تا حد زیادی به رفع مشکلات مختلف پوستی کمک می کند.

یک توصیه مهم:

در حین استفاده از این محصول، به هیچ وجه آن را با سرم ها و محصولات حاوی رتینول، نیاسینامید و بنزول پراکسید استفاده نکنید چرا که ترکیب این دو می تواند باعث التهاب و خشکی پوست شود. اگر در روتین پوستی خود سرم های حاوی این اسید ها دارید، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

پس از استفاده کوتاه مدت از این محصول، تغییرات محسوسی را شاهد خواهید بود. این سرم بر روی پوست افراد بالغ بسیار مفید و موثر واقع می شود. می توانید این سرم را با سرم هیالورونیک اسید اوردینری باهم مصرف کنید که خاصیت آبرسانی دارد. طبق گفته مصرف کنندگان، ترکیب سرم Truth اوله هنریکسن و هبالورونیک اسید اوردینری بسیار آبرسان و شاداب کننده است و به خوبی با یکدیگر سازگار هستند. در هر صورت، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال پوستی شاداب و جوان هستید، حداقل یک بار سرم Truth اوله هنریکسن را امتخان کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *