سلامت و زیبایی

جوانسازی پوست با تایم پرفکشن ایمدین

جوانسازی پوست با تایم پرفکشن ایمدین

تایم پرفکشن ایمدین

پوست به عنوان حجیم ترین اندام بدن که در معرض خطرات بیرونی زیادی قرار دارد، از عوامل پیری درونی و بیرونی رنج می برد. پیری پوست با ویژگی هایی مانند چین و چروک، از دست دادن خاصیت ارتجاعی، شلی و بافت خشن پوست مشخص می شود. این روند پیری با تغییرات فنوتیپی در سلول های پوست و همچنین تغییرات ساختاری و عملکردی در اجزای ماتریکس خارج سلولی مانند کلاژن ها و الاستین همراه است.

چین و چروک ها توسط ترکیبی از عوامل ایجاد می شوند ، برخی از آن ها قابل کنترل ، و برخی دیگر غیرقابل کنترل هستند. یکی از بهترین و موثر ترین روش های موجود برای محو کردن چین و چروک های قابل کنترل و جوانسازی پوست مصرف قرص تایم پرفکشن ایمدین به مدت حداقل ۱۲ هفته است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

تایم پرفکشن ایمدین

تایم پرفکشن ایمدین ، زیبایی و جوانی صورت شما را به شما باز می گرداند.

 مهم ترین عوامل پیری پوست عبارتند از :

  1. سن:

 با افزایش سن، پوست شما به طور طبیعی حالت ارتجاعی کمتری پیدا می کند و شکننده تر می شود. کاهش تولید روغن های طبیعی، پوست شما را خشک می کند و باعث می شود پوست چروکیده تر به نظر برسد.

  1. خشکی پوست :

چربی در لایه های عمیق تر پوست شما کاهش می یابد. این باعث شل شدن و افتادگی پوست و خطوط و شکاف های برجسته تر می شود.

  1. اشعه فرا بنفش :

 قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV). اشعه ماوراء بنفش، که روند طبیعی پیری را سرعت می بخشد، علت اصلی چین و چروک زودرس است. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، بافت همبند پوست شما(رشته های کلاژن و الاستین را که در لایه عمیق تر پوست (درم) قرار دارند )، تجزیه می کند.

بدون بافت همبند حمایت کننده، پوست شما قدرت و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. سپس پوست شروع به افتادگی و چروک شدن زودرس می کند.

  1. سیگار کشیدن:

 سیگار می تواند روند طبیعی پیری پوست شما را تسریع کند و به چین و چروک کمک کند. این ممکن است به دلیل اثر سیگار بر روی کلاژن باشد.

  1. حالت های تکراری صورت:

حرکات و حالات صورت، مانند لبخند زدن، منجر به خطوط ظریف و چین و چروک می شود. هر بار که از عضله صورت استفاده می کنید، یک شیار در زیر سطح پوست ایجاد می شود، و با افزایش سن، پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد . در نتیجه دیگر نمی تواند به جای خود بازگردد. این شیارها سپس به ویژگی های دائمی روی صورت شما تبدیل می شوند.

راه های جلوگیری چین و چروک صورت چیست؟

در اینجا چند نکته برای محافظت از پوست و به حداقل رساندن چین و چروک آورده شده است:

  • از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. زمانی را که در معرض نور خورشید می گذرانید، مخصوصاً ظهر، محدود کنید و همیشه از لباس های محافظ مانند کلاه های لبه پهن، پیراهن های آستین بلند و عینک آفتابی استفاده کنید. همچنین در تمام طول سال و در خارج از منزل از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • یک محصول مراقبت از پوست با فاکتور حفاظتی داخلی (SPF) حداقل 15 انتخاب کنید. آکادمی پوست آمریکا استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بیشتر را توصیه می کند. کرم ضد آفتاب را به مقدار مناسب بمالید و اگر در حال شنا یا ورزش هستید ، هر دو ساعت یکبار آن را تمدید کنید.
  • هنگام انتخاب محصولات مراقبت از پوست، آنهایی را انتخاب کنید که دارای ضد آفتاب با طیف وسیع هستند ، به این معنی که هم اشعه های UVA و هم UVB را مسدود می کند.
  • پوستتان را مرطوب کنید. پوست خشک باعث چروک شدن سلول های پوست می شود که می تواند منجر به خطوط و چین و چروک های زودرس شود. مرطوب کننده آب را در پوست شما به دام می اندازد، که به پوشاندن خطوط و چین های ریز کمک می کند. قبل از اینکه متوجه بهبودی در پوست خود شوید، ممکن است چند هفته استفاده منظم از محصول طول بکشد.
  • سیگار نکشید. حتی اگر سال‌هاست که سیگار می کشید ، باز هم می‌توانید رنگ و بافت پوست خود را بهبود ببخشید و با ترک سیگار از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ویتامین های خاصی در رژیم غذایی شما به محافظت از پوست شما کمک می کند. مطالعات بیشتری در مورد نقش تغذیه مورد نیاز است، اما خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات خوب است.
تایم پرفکشن ایمدین

تایم پرفکشن ایمدین ، انواع مختلفی برای سنسن مختلف دارد.

بهترین راه برای پیشگیری و از بین بردن چین و چروک چیست ؟

اگر در زمینه مراقبت از پوست فعال باشید ،‌ قطعا تا به حال نام تایم پرفکشن ایمدین را شنیده اید.  تایم پرفکشن ایمدین ،‌ با تقویت آلاستین ها و کلاژن ها و دسترسی عمیق به لایه های زیرین پوست ، ‌از پوست شما محافظت کرده و آن را به خوبی آبرسانی می کند .

در طی ۱۲ هفته ، بهبود فوق العاده چین و چروک های صورتتان را شاهد خواهید بود.

مزایای استفاده از تایم پرفکشن ایمدین چیست؟

با استفاده از  تایم پرفکشن ایمدین قادر خواهید بود که خطوط ریز و ظاهر چین و چروک را کاهش دهید ، به بهبود کیفیت و آبرسانی پوست کمک کنید ، نرمی، لطافت و لطافت را به صورت و بدن بیاورید

به محافظت از سلول های پوست  در برابر استرس اکسیداتیو کمک کنید (به علت وجود ویتامین C و روی)، و به کلاژن سازی طبیعی پوستتان کمک کرده و آن را تقویت کنید. (با ویتامین C)

مزایای تایم پرفکشن ایمدین

با مصرف تایم پرفکشن ایمدین ،‌نه تنها صورت بلکه پوست بدنتان هم جوان و نرم خواهد شد.

اگر بالای چهل سال دارید ،‌ قرص های تایم پرفکشن ایمدین ،‌ ساده ترین و در عین حال کارآمد ترین روش برای مراقبت از پوستتان دربرابر چین و چروک ها و محو کردن آن ها هستند . کافیست به روتین مراقبت از پوستتان ، دو عدد قرص تایم پرفکشن ایمدین را اضافه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، پوستتان را جوان تر، شفاف تر و نرم تر ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *