سلامت و زیبایی

ماسک فت گلو اوله هنریکسن

ماسک فت گلو اوله هنریکسن

محصولات اوله هنریکسن، که با رنگ های ملایم و کمرنگ در بازار ارائه و عرضه می شوند،‌ یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این روز ها هستند. همواره درباره اکثر ماسک ها و سرم های این برند از جمله ماسک فت گلو ،‌ نظرات مثبت زیادی در سایت ها و بلاگ ها دیده می شود و مصرف کنندگان ادعاهای سنگینی درباره اثرات فوق العاده محصولات اوله هنریکسن دارند. اگر از طرفداران محصولات مراقبت از پوست باشید،‌ قطعا متوجه شده اید که اوله هنریکسن، حسابی سروصدا کرده است. در ادامه این مقاله می خواهیم درباره ماسک فت گلو اوله هنریکسن و ویژگی های آن صحبت کنیم.

با ماسک فت گلو،‌حسابی بدرخشید

این ماسک ،‌ یک لایه بردار کرمی و ملایم است که پوست های کدر و تیره را به خوبی لایه برداری و شفاف می کند؛ به گونه ای که به گفته مصرف کنندگان ، پس از استفاده این محصول به نظر می اید که از یک هایلایتر استفاده کرده اید.

استفاده از این محصول بسیار آسان است و با وجود خاک بنتونبت و اسیدهای PHA پوست را به خوبی لایه برداری و در نتیجه شاداب و شفاف می کند. این ماسک یک ماسک با تاثیر فوری محسوب می شود، بدین صورت که بلافاصله پس از استفاده پوستتان را شفاف و براق می بینید. در فرمولاسیون این ماسک ،‌ سه اصل مهم به کار گرفته شده است :  لایه برداری، درمان و التیام بخشبدن به پوست.

ماسک فت گلو اوله هنریکسن برای کدام نوع پوست ها مناسب است؟

ماسک فت گلو،‌به دلیل لایه بردار ملایم بودن برای انواع پوست چرب ، مختلط، خشک،‌حساس  و مستعد آکنه مناسب است و هر مدل پوستی که داشته باشید،‌ تاثیرات چشمگیر این ماسک را روی صورتتان مشاهده می کنید.

این محصول ،‌تیرگی ها،‌ خطوط ریز و چین و چروک، لکه های تیره و خشکی را هدف قرار می دهد و آن هارا به صورت چشمگیری کاهش می دهد. تنها نکته ای که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد ،‌داشتن رایحه قوی و معطر بودن این محصول است و در ابتدا ممکن است کمی احساس چسبندگی کنید. اما هر دو این موارد با شستشوی صورتتان از بین می روند.

ماسک فت گلو برای پوست های حساس :

افراد دارای پوست حساس ، باید مراقب محصولاتی که استفاده می کنند ، باشند چرا که استفاده از لایه بردار های خشن تر می تواند باعث ایجاد لکه های قرمز پر رنگ پوستی شود، به طوری که به جز استفاده از یک کانسیلر و کرم پودر قوی،‌ قادر به پوشاندن آن ها نیستید. پوست های حساس به راحتی کم آب و خشک می شوند به طوری که با لمس آن ها احساس سوزش و خشکی را ایجاد خواهد کرد ؛ اما طبق نظرات و گفته های مصرف کنندگان فت گلو دارای پوست های حساس،‌ فت گلو هیچگونه خشکی،‌ التهاب یا قرمزی برای آن ها ایجاد نکرده و بدون هیچگونه تحریکی پوستشان را شاداب و احیا  می کند.

این ماسک کمی چسبنده است که البته پشت این چسبندگی، دلایل منطقی وجود دارد. اوله هنریکسون این ماسک را به گونه ای طراحی کرده که بتواند کاملا پوستتان را پوشش دهد و به علاوه از روی صورتتان به زمین نریزد. به گونه ای که شما بتوانید به راحتی کار های دیگرتان را انجام دهید؛‌ غذا درست کنید،‌ظرف هایتان را بشویید و یا حتی یوگا کار کنید!

وقتی این ماسک را روی صورتتان می زنید،‌ایتدا رنگ صورتی دارد که باید آن را روی پوستتان فعال کنید. می توانید این کار را با حرکات دایره ای و دورانی انگشتانتان روی پوست و پخش کردن ماسک روی صورتتان،‌ انجام دهید. پس از انجام این حرکات ، می بینید که رنگ ماسک از صورتی به سفید، تغییر پیدا می کند. مصرف کنندگان ادعا می کنند که این تغییر رنگ، یک عنصر سرگرم کننده است که باعث می شود انجام روتین پوستیتان کسل کننده نباشد.

پس از انجام این حرکات ، می بینید که رنگ ماسک از صورتی به سفید، تغییر پیدا می کند.

مواد تشکیل دهنده ملایم و موثر

فرمول اصلی فت گلو،‌ حاوی پلی هیدروکسی اسید ها است که پوست را لایه برداری و منافذ باز را پاکسازی می کند و آن هارا کوچک می کند.خاک بنتونیت و شیره درخت توس نوردیک برای شفافیت و درخشندگی پوست در فرمولاسیون این ماسک وجود دارد. به طور کلی این ماسک باعث جوانسازی پوست ، شفافیت ،‌از بین بردن کدری و تیرگی و در نهایت کمرنگ کردن چین و چروک ها و  نشانه های پیری پوست می شود.

فت گلو ، از آن دسته  محصولاتی است که در سالن های زیبایی،‌ برای ارائه خدمات پوستی نظیر پاکسازی پوست و فیشیال صورت مورد استفاده قرار می گیرد که نتیجه آن ،‌درخشش فوق العاده پوست است. نتایج استفاده از این محصول باعث می شود که پوستتان شبیه به پوست شیشه ای کره ای ها (‌k-beauty) خواهد شد که این روزا خواهان بسیار زیادی دارد.

پس از اینکه این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار می دهید و آن را آبکشی می کنید،‌ می بینید که پوستتان شدیدا شفاف و براق می شود. وقتی که هور به صورتتان برخورد می کند،‌ جوری به نظر می آید که انگار بر روی استخوان های فک و گونه تان هایلایتر کشیده اید.

فت گلو، ارزش امتحان کردن را دارد.

براساس گفته های مصزف کنندگان ، کاملا ارزشش را دارد که این ماسک را خریداری کنید و به طور منظم از آن استفاده کنید. به خصوص اگر موقعیت خاصی در پیش دارید و می خواهید پوستتان شفاف و چشمگیر به نظر برسد، از استفاده این ماسک پشیمان نخواهید شد. این ماسک قرار نیست هیچ گونه التهاب یا تحریکی برای شما به وجود بیاورد،‌ پس با خیال راحت از آن استفاده کنید . پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده است ماسک فت گلو را امتحان کنید تا از درخشش فوق العاده پوستتان لذت ببرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *