دسته‌بندی نشده, سلامت و زیبایی

ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست کلینیک

ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست کلینیک

کلینیک یک برند تولید کننده محصولات مراقبت از پوست ، آرایی، تولید عطر و ادکلن آمریکایی است که مدت هاست در فروشگاهای بزرگ و معتبر سراسر دنیا، به فروش می رسد . کلینیک، یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت استی لادر است که حدود 22000 مشاور پوستی درسراسر دنیا دارد که آماده ارايه خدمات مشاوره ای به مشتریان و مصرف کنندگان هستند.

در سال 1967 یک مقاله ای در مجله آمریکایی ووگ با عنوان ” آیا می توان پوستی عالی ساخت؟  ” منتشر شد که بسیار جلب توجه کرد. این مقاله توسط عروص صاحب برند استی لادر خوانده شد و مدتی بعد،‌ کلینیک متولد شد. برند کلینیک، به عنوان اولین خط تولید تست آلرژي در جهان، تحت نظارت بهترین متخصصین پوست نیویورک،‌ به وجود آمد. این برند در سال 2019 جایزه بهترین تجربه تجارت الکترونیک را دریافت کرد و امیلیا کلارک، بازیگر بریتانیایی، سفیر جهانی برند کلینیک است.

برند کلینیک

هر ۷/۵ ثانیه یک بار، یک محصول از برند کلینیک به فروش می رود.

ماسک های کلینیک برای رفع نگرانی ها و مشکلات پوستی فرموله شده اند و برای هر گونه مشکل و عارضه پوستی، ماسک ها و محصولات مراقبتی خاصی وجود دارد تا شما بتوانید از یک تقویت درمانی هدفمند لذت ببرید. با ماسک ها و درمان‌های صورت کلینیک، در خانه یک روتین پوستی منظم ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند پوستتان را آرام کنید و التهابات و مشکلات پوستتان را کاهش دهید . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین ماسک های صورت برای روتین مراقبت از پوست، نوع پوست و نگرانی های پوستی خود پیدا کنید. خوشبختانه، کلینیک هر آنچه که شما در روتین پوستیتان نیاز دارید،‌ دارد.

کدام محصولات کلینیک را در روتین پوستی قرار دهیم؟

اولین مرحله ،‌شستشوی صورت است تا شما صورت خود را از هرگونه آلودگی و چربی اضافی پوست، پاک کنید. بارها از اهمیت شستشوی صورت و مزایای شگفت انگیز آن گفته ایم. ضرورت شستشوی صورت برای پوست های چرب و مختلط بیشتر است، چرا که شستشوی صورت با فوم مناسب، احتمال ایجاد جوش و آکنه را کاهش می دهد. برای شستشوی صورتتان می توانید از فوم شستشو صورت کلینک مخصوص پوست های چرب و مختلط استفاده کنید که شگفت انگیز است.

اگز پوست خشکی دارید،‌باید از شوینده مناسب استفاده کنید،‌ در غیر این صورت ممکن است پوست شما خشک تر و شکننده تر شود. فوم شستشو پوست خشک کلینیک،‌ پوستتان را از هرگونه آلودگی پاک کرده و در عین حال، آن را خشک نمی کند.

برای هر نوع پوستی، می توانید از کلینیک کمک بگیرید.

اگر پوست خشکی دارید،‌ استفاده از ماسک های آبرسان خواب کلینیک برایتان ضروری است.

یکی دیگر از از اصلی ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست، استفاده از یک اسکراب و لایه بردارمناسب است، چرا که درخشندگی بیشتری را به پوست شما هدیه می دهد و پوستتان را برای جذب بهتر مواد مغذی موجود در ماسک ها و سرم ها آماده می کند.  اسکراب لایه بردار ۷ روزه کلینیک، یک اسکراب قوی و رطوبت رسان است که استفاده از آن شدیدا توصیه می شود.

اگر پوست خشکی دارید،‌ استفاده از ماسک های آبرسان خواب برایتان ضروری است. یک ماسک خواب آبرسان مناسب ، پوست شمارا در زمان خواب ترمیم و آبرسانی می کند و صبح ، با پوستی شاداب و سرحال از خواب بیدار می شوید. ماسک شب رطوبت رسان کلینیک یکی از بهترین ماسک ها برای آبرسانی پوست در شب است که قدرت بالایی در آبرسانی پوست دارد و استفاده از آن خصوصا در فصل زمستان شدیدا توصیه می شود. این ماسک فقط برای پوست های خشک نیست و انواع پوست برای شاداب بودن نیاز به آبرسانی دارند.

برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه، نیاز است که با حساسیت بیشتری انتخاب کنید. برخلاف تصور عموم ، پوست های چرب و آکنه دار هم به آبرسانی نیاز دارند. برای آبرسانی پوست آکنه دار و چرب،‌می توانید از ماسک های مخصوص استفاده کنید. آبرسان ژلی دراماتیکالی ضد جوش کلینیک،‌ یک محصول فوق العاده برای پوست های چرب است که پوستتان را به خوبی آبرسانی کرده و جوش ایجاد نمی کند.

قطعا با افزایش سن ، نشانه های پیری را روی پوستتان مشاهده خواهید کرد که روند طبیعی تکامل انسان هاست. چین و چروک های صورت پس از ۲۵ سالگی، کم کم خودشان را نشان می دهند . اگرچه که هیچ ماسک و سرمی برای از بین بردن کامل چین و چروک های صورت به وجود نیامده است،‌ اما کلینیک ماسک هایی دارد که این خطوط را کمرنگ تر و تا حدی از بروز چین و چروک های جدید جلوگیری می کنند.

ضدچروک های کلینیک پوستتان را التیام می بخشد

ضدچروک های کلینیک، از بهترین ضدچروک ها درسرتاسر جهان شناخته می شوند.

یکی از این محصولات،‌ ضدچروک کلینیک است که استفاده از آن بسیار ساده است. این محصول ساختار ژل مانندی دارد که بسیار سبک است و پوستتان را التیام می بخشد. استفاده از این محصول پوست شمارا سفت کرده و آن را به طرز چشمگیری جوان می کند. برای جلوگیری و کمرنگ کردن چروک های دور چشمتان هم استفاده از ضد چروک دور چشم اسمارت کلینیک توصیه می شود.

لب ها، یکی از زیبا ترین بخش های صورت هستند که اهمیت دادن به سلامت آن ها،‌ضروری است. خشکی و ترک خوردگی لب ها، یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در همه فصول سال تجربه می کنیم. خشکی لب ها علاوه بر دردناک بودن،‌ می تواند چهره را نامرتب جلوه دهد. برای رفع این مشکل ، باید از بالم ها، ماسک ها و ویتامینه های مخصوص لب استفاده کنید تا لب هایتان را به خوبی آبرسانی کنید و آن هارا ویتامینه کنید.

بالم لب آبرسان چابی استیک کلینیک،‌ یک نوع بالم جدید و دوست داشتنی است که علاوه بر ظاهر خاص و جالبش،‌تاثیر فوق العاده مثبتی بر روی لب ها دارد. بطوری که بعد از اولین استفاده خواهید دید که رنگ لب هایتان زیبا تر و نرم تر شده است.

ماسک لب لانیژ‌، یک ماسک لب کره ای سرشار از ویتامین است که لب هایتان را به خوبی نرم و شاداب می کند و از خشکی و پوسته پسته شدن آن ها جلوگیری می کند. این محصول با آبرسانی فوق العاده اش باعث می شود که لب هایتان حجیم تر و براق تر به نظر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *