سلامت و زیبایی

چرا متخصصین پوست استفاده از تونر را ضروری می دانند؟

چرا متخصصین پوست استفاده از تونر را ضروری می دانند؟

این روز ها، محال است که از علاقمندان محصولات مراقبت از پوست باشید و دنبال بهبود وضعیت پوستتان باشید،‌اما اسم تونر و پوست کره ای به گوشتان نخورده باشد! پوست شیشه ای کره ای دقیقا همان پوست ایده آلی است که همه انسان ها، فارغ از جنسیت و ملیتشان دوست دارند آن را داشته باشند.

جتما دیده اید که صنعت محصولات مراقبت از پوست،‌ آرایش،‌ مد،‌ موسیقی و فیلم سازی کره ای به تازگی شدیدا محبوب است. ممکن است برای شماهم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان چنین پوست زیبا و درخشانی داشت؟‌این سوالی است که کاربران مجازی سرتاسر دنیا به دنبال جوابش هستند. اگر شماهم دوست دارید جواب این سوال را بدانید،‌ ادامه این مطلب را بخوانید.

تونر

چرا متخصصین کره ای استفاده از تونر را توصیه می کنند؟

در واقع،‌ سلبریتی های کره ای،‌ از تونر به عنوان بخش ضروری و مهم روتین مراقبت از پوستشان یاد کرده اند و بر این باورند که تونر تا حد خیلی زیادی بر روی سلامت پوست تاثیر گذار است، این درحالی است که خیلی از مردم،‌ همچنان تصورات غلط و منفی زیادی درباره تونر ها دارند.

ممکن است برای شماهم پیش آمده باشد که در زمان نوجوانیتان،‌ از این محصول استفاده کرده باشید و آنقدر پوستتان را سوزانده باشد و خشک کرده باشد که باعث شد از آن بترسید! در گذشته های نه چندان دور،‌ تونرها حاوی درصد بالایی از الکل بودند که برای پوست مضر بود. این تونر ها پوست را خشک می کردند و جز محصولات پوستی از رده خارج شده محسوب می شدند،‌ اما این روز ها ورق کاملا برگشته و این روزها بیشتر مبتنی بر آب هستند و مزایای فوق الغاده ای دارند که آن هارا بیان خواهیم کرد.

چگونه باید از تونر استفاده کنیم؟

مدتی است که متخصصان پوست کره ای،‌با تغییر اساسی فرمولاسیون تونر ها،‌ آن هارا به غول های موثری در زمینه آب رسانی،‌ پاکسازی،‌ از بین بردن جوش و آکنه،‌ جوانسازی و شفافیت پوست تبدیل کرده اند. همین مورد باعث شده است که شما از این محصول  به عنوان یک پایه ثابت در روتین مراقبتی تان استفاده کنید.

در کره جنوبی،‌ تونر هایی که قابلیت پاکسازی کردن و از بین بردن آلودگی های پوست را دارند،‌ محبوب ترند و به طور منظم ،‌ به عنوان اولین مرحله روتین پوستی استفاده می شوند.

تونر چه کاربردی دارد و چه ترکیباتی در آن به کار می رود؟

وظیفه اصلی این محصول ،‌پاکسازی منافذ از آأودگی های محیطی و باقی مانده آرایش است. در نگاه اول ممکن است این وظیفه به نظرتان چندان مهم به نظر نیاید، اما درواقع اهمیت بسیاری دارد،‌چرا که باقی ماندن آلودگی روی پوست می تواند عامل ایجاد آکنه های چرکی،‌کدر شدن پوست،‌ مانع شدن دربرابر آبرسانی ،‌خشکی و چروک شدن پوست و بی حال به نظر رسیدن پوستتان باشد. پس از استفاده از تونر مناسب،‌شما احساس می کنید که پوستتان سبک شده و به خوبی تنفس می کند! همچنین شفافیت و روشن شدن پوستتان را شاهد خواهید بود.

استفاده از تونرهای پاکسازی کننده مخصوص پوست آکنه دار،‌ پوستتان را پاکسازی کرده و آکنه ها را کاهش می دهد. تونر پوستتان را برای دریافت مواد مغذی و مفید از جمله سرم ها و ماسک ها کاملا آماده می کند،‌ بنابراین باید قبل از استفاده از ماسک و سرم ،‌پوستتان را با این محصول آماده کنید.

پس از استفاده، می توانید سایر محصولات مراقبتی و درمانی تان مانند ضدآفتاب،‌ کرم دور چشم و یا … را به صورتتان بزنید.

چگونه باید از آن استفاده کرد؟

برای انجام این کار،‌ روش واحدی وجود ندارد، برخی دوست دارند تونر را روی انگشتانشان بزنند و سپس به صورتشان بمالند،‌ برخی دیگر کمی از آن را روی پنبه و یا پد مخصوص ریخته و روی پوستشان می کشند. اگر میخواهید پوستتان را پاکسازی کنید، بهتر از روش دوم استفاده کنید. بعد از کشیدن پنبه آغشته به این محصول روی صورتتان،‌ می بینید که پنبه مقداری کثیفی و آأودگی به خودش گرفته است.

کدام نوع بهتر است؟

پاسخ این سوال، بستگی به نوع پوست شما دارد. اما می توان گفت که پاکسازی کننده معمولی ،‌برای انواع پوست مناسبند. تونر گلوپیکسی،‌ یکی از این موارد است. این محصول لایه برداری و پاکسازی از پوست را به خوبی انجام می دهد و با تنظیم کردن چربی پوست،‌ ظاهری شاداب و شفاف به آن می بخشد.

اگر پوست چربی دارید و مستعد آکنه هستید،‌ بهترین انتخاب برای شما محصولی است که چربی پوست شمارا کنترل کند و با پاک کردن چربی های اضافی و لایه برداری اصولی،‌ به پوست شما کمک کند. پیشنهاد ما تونر کنترل چربی اوله هنریکسن است.

کدام تونر برای من مناسب تر است؟

اگر بالغ هستید و در دوره میانسالی تان به سر می برید،‌ باید تونری انتخاب کنید که علاوه بر لایه برداری و پاکسازی، قابلیت ضد چروک بودن را هم داشته باشد تا همزمان با شفافیت فوق العاده پوستتان،‌ از چین و چروک های شدید پیری هم در امان بمانید. موارد دارای آنتی اکسیدان و ویتامین c ،‌ کمک کننده هستند. اگر شماهم احساس می کنید به چنین محصولی نیاز دارید، می توانید  رتینول پیکسی را امتحان کنید.

پوست خشک ،‌ نسبت به پوست های مختلط و چرب آسیب پذیر تر است و حساسیت بیشتری دارد،‌بنابراین در هنگام استفاده از تونر، باید مواردی را در نظر بگیرید. محصولی که استفاده می کنید باید مرطوب کننده باشد و علاوه بر پاکسازی، پوستتان را نرم و آبرسانی کند تا پوستتان شکننده نشود. تونر کلینیک مخصوص پوست خشک،‌یک تونر سه کاره است که با دارا بودن لوسیون در ترکیباتش،‌ موارد بالا را تامین می کند و از پوست شما دربرابر شکنندگی و آسیب دیدگی محافظت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *