آرایشی

اپیلاتور صورت و چگونگی استفاده از آن

اپیلاتور صورت و چگونگی استفاده از آن

از بین بردن موهای صورت ، همیشه یکی از چالش های بانوان بوده و روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. اپلاسیون ، همیشه یکی از روش های رایج و محبوب بین بانوان بوده است که نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد. اپیلاتور صورت، روش جدید و اصلاح شده ی اپلاسیون است ؛ برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و کارکرد آن ،‌این مطلب را بخوانید .

اپیلاتور صورت ،‌ یک دستگاه الکترونیکی است که با کمترین درد و کشیدگی پوست ، موهارا از ریشه بیرون می کشد . اپیلاتور صورت ، ریز ترین و ظریف ترین موهارا هم از بین می برد ، درحالی که ممکن است از طریق اپلاسیون ، قادر به این کار نباشید . این دستگاه به راحتی  قابل استفاده اند و همین موضوع آن هارا به گزینه مناسبی برای اصلاح تبدیل می کند . استفاده از اپیلاتور، دردسر کمتری نسبت به اپلاسیون دارد . اگر از آن دسته هستید که خودتان اپلاسیون را در خانه انجام می دهید ، احتمالا می دانید که این کار خانه تان را نامرتب می کن و درد زیادی به همراه دارد .

اپیلاتور صورت براون

به جای تحمل دردسر های اپلاسیون ، از اپیلاتور استفاده کنید.

شما می توانید از اپیلاتور های ضد آب ، صورتتان را حتی در حمام ، اصلاح کنید . یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز این دستگاه ، این است که علاوه بر از ریشه دراوردن موها ، یک برس کوچک برای شستشو و لایه برداری پوست شما هم روی سر این دستگاه طراحی شده که شش برابر بهتر از فیس واش های دستی پوست را پاکسازی می کند .

سری باریک اپیلاتور ، با دقت بسیار بالا ، موهای 0.02 میلی متری را هم کاملا از ریشه در می آورند. این اپیلاتور ها خیلی دقیق هستند و تا ۴ هفته نرمی را برای شما به ارمغان می آورند .

نکاتی که قبل استفاده از اپیلاتور صورت باید رعایت کنید :

آماده سازی پوست قبل از استفاده اپیلاتور صورت ،‌اولین گام انجام این فرآیند است . این مرحله بسیار مهم است چرا که به شما کمک می کند اپلاسیون صورتتان را به آرامی و بدون صدمه دیدن پوستتان ، انجام دهید . در ادامه نکاتی که لازم است رعایت کنید را بیان می کنیم.

  • از اسکراب های لایه بردار استفاده کنید و قبل از اپلاسیون ، صورتتان را لایه برداری کنید . این کار به جلوگیری از رشد مو کمک می کند و روند کار را راحت تر می کند .
  • قبل ار استفاده اپیلاتور ،‌به هیچ وجه از لوسیون ،‌کرم های مرطوب کننده ، انواع روغن ها و … استفاده نکنید . صورت خود را خشک و تمیز نگه دارید .
  • بهتر است این عمل را یک روز قبل از بیرون رفتن انجام دهید . چرا که در طی ۲۴ ساغت ، تمامی قرمزی ها و تحریکات احتمالی پوست از جمله برآمدگی ، از بین می رود .
  • اگر اولین بار است که از این دستگاه استفاده می کنید ، ممکن است کمی احساس سوزش داشته باشید؛ بنابراین استفاده از کزم ها و ژل های تسکین دهنده را فراموش نکنید .
  • همیشه بعد از استفاده دستگاهتان را تمیز کنید تا از هرگونه عفونت جلوگیری شود .
اپیلاتور صورت براون

اپیلاتور صورت براون

چگونه از اپیلاتور صورت استفاده کنیم ؟

  • دقت کنید که حتما اپیلاتور صورت را خریداری کنید ، چرا که پوست صورت شما حساس تراست و به ملاحظات بیشتری نیاز دارد .
  • حتما دستورالعمل دستگاه را با دقت بخوانید و رعایت کنید فراموش نکنید که حتما تست حساسیت انجام دهید .
  • اگر می خواهید در حمام از این محصول استفاده کنید ، حتما در نظر بگیرید که نوع ضدآُتاب را تهیه کنید .
  • اپیلاتور را به صورت عمود نگه دارید ،‌ برای اینکه دستگاه راحت تر روی پوستتان حرکت کتد می توانید پوستتان را با دست به سمت بالا بکشید .این کار از افتادگی و شل شدگی پوست جلوگیری می کند و باعث سفت شدن پوست می شود .
  • دستگاه را آهسته و در خلاف جهت رشد موهایتان حرکت دهید .

چگونه ابروهارا اپلاسیون کنیم ؟

برای اپلاسیون ابروها ، دستگاه را به سمت بالا حرکت دهید . می توانید گزینه چرخش خودکار دستگاهتان را فعال کنید تا این فرآیند آسان تر شود .

چگونه پشت لب و پیشانی را اصلاح کنیم ؟

برای نتایج بهتر ، خوب است که اول پشت لب و پیشانیتان را لایه برداری کنید . دستگاه را آٰرام و خلاف جهت رشد موها بکشید . نکته کلیدی اصلاح پشت لب این است که دستگاه را خیلی آٰرام و پیوسته حرکت دهید .

هر چند وقت یک بار باید صورتمان را اصلاح کنیم ؟

اگر به تازگی شروع کرده اید ، می توانید هفته ای یکبار این کار را انجام دهید و در نهایت به سه هفته یک بار ، تغییر دهید . اگر پس از مصرف احساس سوزش یا ناراحتی داشتید ، فرکانس لرزش دستگاه را پایین تر بیاورید . به یاد داشته باشید که حتما قبل از اولین استفاده ،‌تست حساسیت انجام دهید .

نکاتی که قبل استفاده از اپیلاتور صورت باید رعایت کنید :

نکاتی که قبل استفاده از اپیلاتور صورت باید رعایت کنید

چرا باید از اپیلاتور صورت براون استفاده کنیم ؟

سر باریک اپیلاتور صورت براون ، دارای ده دندانه ریز بازشو برای کنترل نهایی است که ظریف ترین موهاراهم از بین می برد . بنابراین پوست شما تا ۴ هفته کاملا نرم است و هیچ زبری را روی پوستتان احساس نخواهید کرد . اگر نمی دانید چگونه باید  از این دستگاه استفاده کنید ، اصلا نگران نباشید چرا که طراحی این دستگاه بسیار ساده است و استفاده کردن از آن خیلی راحت است؛ فقط کافی است نگاهی به دفترچه محصول بیاندازید و نکاتی که در بالا گفته شده اند ،‌رعایت کنید .

قدرت لایه برداری این محصول را دست کم نگیرید ؛ شما با استفاده از این  اپیلاتور،علاوه بر از بین بردن موهای صورتتان ، می توانید پوست صاف و درخشان عاری از آأودگی های محیطی داشته باشید . پس از تهیه این محصول ، با سالن های اپیلاسیون ، و دردسر های اپلاسیون کردن خداحافظی کنید و صورتتان را به بهترین و امن ترین شکل ممکن اصلاح و لایه برداری کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *