سلامت و زیبایی

بهترین محصولات اوردینری برای پوست آکنه دار

بهترین محصولات اوردینری برای پوست آکنه دار

اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید ، پیدا کردن محصولات مراقبت از پوستی که چربی و جوش ها را بدون تجربه کردن  عوارض جانبی مثل سوزش و خشکی از بین ببرند ، دشوار است . خوشبختانه اوردینری یک برند مراقبت از پوست مقرون به صرفه است که به دلیل درمان های موثر خود شناخته شده است . اوردینری گزینه های فوق العاده ای برای انواع آکنه و پوست های چرب دارد ؛ در ادامه به بررسی تجربیات مصرف کنندگان محصولات اوردینری می پردازیم .

بهترین محصولات اوردینری برای از بین بردن جوش

بهترین محصولات اوردینری برای از بین بردن جوش

چرا باید از اوردینری برای پوست های چرب و مستعد آکنه استفاده کرد؟

برخی از افراد محصولات مراقبت از پوست های گران قیمت بسیاری  را امتحان می کنند اما پاسخ  دلخواهشان را از آن ها نمی گیرند ؛ علت این اتفاق این است که پوست هر کسی منحصر به فرد است و محصولی که برای یک نفر مفید واقع می شود ، ممکن است برای دیگری تاثیری نداشته باشد . به همین دلیل نباید پول زیادی را صرف خرید یک محصول به تعداد زیاد کرد ، مگر اینکه از قبل از آن محصول استفاده کرده باشید و نتیجه گرفته باشید .

یکی از مزایای محصولات اوردینری این است که با وجود کیفیت بالا، قیمت کمتری نسبت به سایر رقبا دارد . بنابراین می توانید چند محصول متفاوت از محصولات اوردینری را امتحان کنید و ببینید کدام با پوست شما سازگارتر است ؛ محصولات اوردینری که مخصوص پوست های چرب و جوش دار  ارائه می شوند، قیمتی زیر ۵۰ دلار دارند که ارزش امتحان کردن را دارند و برای بسیاری از کاربران مفید واقع شده اند . در این مطلب نگاهی دقیق تر به بهترین محصولات اوردینری برای پوست چرب و آکنه دار خواهیم داشت :

اسیدهای لایه بردار اوردینری :

اسید های مراقبت از پوست اوردینری در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند ، زیرا روشی بسیار موثر برای از بین بردن سلول های مرده پوست و روشن کردن آن و حتی افزایش شفافیت پوست هستند .

انواع پوست های چرب و آکنه دار می توانند از مزایای این اسید ها بهره‌مند شوند چراکه سلول های مرده ای را که منافذ پوست را می بندند و باعث ایجاد جوش می شوند را از بین می برند .

نکته :  لطفا توجه داشته باشید که اسید های آلفا و بتا هیدروکسی پوست شمارا نسبت به قرار گرفتن در معرض آفتاب حساس تر می کند ، بنابراین حتما تا ۷ روز پس از مصرف این محصول از کرم ضد آفتاب استفاده کنید .

محلول تونینگ اوردینری ۷٪ :

این محلول حاوی ۷٪ اسید گلیکولیک ، و یک آلفا هیدروکسی اسید است ، این محلول تونینگ یک محلول لایه بردار شیمیایی است و سلول های مرده را از بین می برد تا پوست شما شفاف و روشن شود ؛ استفاده مداوم از این محصول بافت پوستتان را هم بهبود می بخشد .

این محصول چربی و تجمع سلول های مرده را نیز کاهش می دهد که باعث بسته شدن منافذ شما می شود که به معنی جوش کمتر است .

این محلول حاوی فلفل تاسمانی است و تحریکات ناشی از مصرف اسید را کاهش می دهد ؛ ریشه جنسینگ و آلوئه ورا موجود در این محلول برای تسکین پوست و درخشندگی آن است . همچین مطالعات انجام شده اثبات می کنند که اسید گلیکولیک فواید ضد التهابی برای پوست دارد و منافذ باز را به حداقل می رساند .

لایه بردار های فوق العاده اوردینری

لایه بردار های فوق العاده اوردینری

اسید گلیکولیک برای پوست حساس :

اگر پوست حساسی دارید ، اسید گلیکولیک معایبی دارد. اسید گلیکولیک حاوی برخی از مولکول های آلفا هیدروکسی اسید است ک برای پوست های چرب خبر بسیار خوبی است ، اما به این معناست که ممکن است برای پوست های حساس تحریک کننده باشد .

زمان استفاده :

اوردینری پیشنهاد می کند از محلول تونینگ اسید گلیکولیک ۷٪ خود بیش  از یک باردرروز استفاده نکنید. به طور ایده آل بعد از ظهر ها بعد از شستن صورت استفاده شود ؛ زیرا اسید ها می توانند پوست شما را نسبت به نور خورشید حساس کنند .

اسید لاکتیک اوردینری :

این محصول یکی دیگر از اسید های آلفا هیدروکسی است که پوست شما را لایه برداری می کند ، اما به دلیل اندازه ی مولکول های بزرگ تر ، از اسید گلیکولیک ملایم تر است . اسید لاکتیک انتخاب خوبی برای پوست های حساس یا کسانی است که نمی توانند اسید گلیکولیک را تحمل کنند . این محصول با لایه برداری پوست را صاف و یک دست می کند و در نتیجه باعث کاهش آکنه و همچنین کاهش چین و چروک ها و خطوط ریز صورت می شود .

زمان استفاده :

اوردینری توصیه می کند از اسید لاکتیک یک بار به طور ایده آل در بعد از ظهر ها استفاده کنید . این محصول ، مراقبت از پوست شما را از نازک ترین به ضخیم ترین بافت انجام می دهد .

سوسپانسیون آزلائیک اسید اوردینری  ۱۰٪:

این اسید چند کاره به آرامی پوست شما زا لایه برداری می کند و سلول های مرده ای که در منافذ شما جمع می شود از بین می برد . این محصول  دارای خواص آنتی اکسیدانی و زد باکتریایی استکه به دفع باکتری p.acnes  که منجر به آکنه می شود کمک می کند .

زمان استفاده :

این محصول یک ژل سبک وزن است که به عنوان یکی از آخرین مراحل روتین مراقبت از پوست شما ، معمولا بعد استفاده از مرطوب کننده و یا بعد از مصرف داروهای مراقبت از پوست و ترجیحا در شب استفاده می شود .

اوردینری برای پوست های آکنه دار و حساس هم گزینه هایی دارد

اوردینری برای پوست های آکنه دار و حساس هم گزینه هایی دارد

 

حرف آخر در مورد محصولات اوردینری برای پوست های چرب و مستعد آکنه:

محصولات اوردینری دارای طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست است و انتخاب محصول مناسب برای نوع پوست شما می تواند گیج کننده باشد ؛ بنابراین امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کرده باشد. این محصولات تولید چربی را متعادل می کنند، از لایه بیرونی و درونی پوست محافظت می کنند و پوست را هیدراته می کنند ؛  بنابراین برای پوست های چرب و مستعد آکنه مفید خواهند بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *