سلامت و زیبایی

مولتی ویتامین ول وومن ویتابیوتیکس

مولتی ویتامین ول وومن ویتابیوتیکس

اگر شماهم زندگی پر مشغله ای دارید و نمی توانید آن طور که باید به خودتان برسید ، این وظیفه خطیر را به ول وومن بسپارید و اجازه دهید از شما محافظت کند . این محصول نیازهای طبیعی بدن شمارا تامین می کند .ول وومن شامل ویتامین های b6,b12 و آهن می شود که به آزاد سازی طبیعی انرژی کمک می کنند ، این محصول نیازهای گیاهخواران به انواع ویتامین هارا تامین می کند ، خلاصه  ول وومن ، نیازهای هر خانمی را براورده می کند .

ول وومن ، منحصرا برای تامین نیاز های بانوان ساخته شده است و از سلامتی انان که بسیار هم اهمیت دارد ، محافظت می کند .براساس سال ها تحقیق تغذیه ای بین المللی ، این محصول برخلاف سایر مکمل ها و مولتی ویتامین های عمومی است ، چرا که ریز مغذی هارا با دقت متعادل می کند تا شما در سالم ترین وضعیت بدنیتان قرار بگیرید ؛ به علاوه ، حاوی طیف جامعی از ریز مغزی هاست . اسید فولیک ، اسید پانتوتنیک و ویتامین b12 ، به کاهش خستگی و بیحالی کمک می کنند .

مزایای مصرف ول وومن برای بانوان

مزایای مصرف ول وومن برای بانوان

ساختار این محصول به علت داشتن ویتامین b6 ، به گونه ای است که به تنظیم فعالیت های هورمونی کمک می کند و به همین علت درد های دوران قاعدگی و یا یائسگی را تا حد زیادی کاهش می دهد ، و آهن موجود در این کپسول ، به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز خون و هموگلوبین کمک می کند . ول وومن دارای سلنیوم و روی است که عملکرد طبیعی سیستم ایمنی را بهبود می بخشد . ویتامین های b12,b6 به سیستم عصبی کمک می کنند .

چگونگی مصرف :

این کپسول را یکبار در روز استفاده کنید و همراه با آب یا نوشیدنی قورت دهید ، حواستان باشد که کپسول را نجوید و بیشتر از یک کپسول در روز مصرف نکنید . این محصول کاملا جامع است و جایگزین مناسبی برای سایر مکمل ها و مولتی ویتامین های دیگر است ؛ بنابراین حین استفاده از این محصوب نیازی به مصرف سایر مولتی ویتامین ها و نسخه های دیگر ول وومن ، نیست .

اگر در بلعیدن و قورت دادن کپسول مشکل دارید ، نگران نباشید . به شما توصیه می کنیم این قرص را  پس از جویدن مقداری از غذایتان و یا یک خوراکی ( مثلا موز ) ، درست قبل از قورت دادن ، در دهانتان بگذارید و با غذای جویده شده به همراه کمی آب ، قورت دهید . در این حالت گلو برای بلع غذا بازتر می شود و شما به راحتی قرص را همراه با غذایتان مصرف می کنید . یک راه دیگر این است که کپسول را با مایعات غلیظ تر مثل اسموتی و یا ماست ، قورت دهید.

اگر هیچ علاقه ای به استفاده از قرص ها ندارید ، می توانید ادامس های جویدنی ول وومن را امتحان کنید . در این آدامس ها ۲۲ ماده مغذی با طعم خوشمزه ای جمع آوری شده اند که کاملا مناسب کسانی است که نمی خواهند از قرص ها استفاده کنند.

اگر انرژی کمی دارید و مدام احساس خستگی می کنید ، ول وومن انرژی ( wellwoman energy ) مواد مغذی برای آزاد سازی انرژی را به طور طبیعی فراهم می کند . این محصول شامل آهن ، نیاسین (ویتامین b3) و اسید پانتوتنیک است که در رفع خستگی کمک می کند .

چگونگی مصرف ول وومن

چگونگی مصرف ول وومن

نوشیدنی ویتامین دار ول وومن :

نوشیدنی های ویتامین دار ول وومن  ، ویتامین ها و املاح معدنی و گیاهی را از جمله عصاره انگور ، گوانارا ، زغال اخته و آب انار را ترکیب می کنند که بسیار خوش طعم و دلچسب است ؛ این محصول هم دارای ویتامین های b6,b12  است و در کاهش خستگی نقش دارد . این نوشیدنی جایگزینی سالم و فوق العاده ای برای نوشیدنی های گاز دار مضر ، انواع نوشابه ها و نوشیدنی های کافئین دار است .

ول وومن برای گیاهخواران :

مجموعه ول وومن ، شامل گزینه های مختلف برای افراد مختلف است . ول وومن وگان (wellwoman vegan) ، منحصرا برای گیاهخواران طراحی شده است و توسط انجمن وگان و گیاهخواران تایید شده است . این محصول یک منبع متعادل حاوی ۲۴ ماده مغذی صروری از جمله آهن و ویتامین b12  برای کمک به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز خون است . ویتامین b12 ، معمولا در منابع حیوانی یافت می شود ، بنابراین اگز گیاهخوار هستید و یا کمتر از گوشت و مرغ و لبنیات استفاده می کنید ، ول وومن به عنوان یک مکمل قابل اعتماد به شما توصیه می شود .

دو محصول از ول وومن ، wellwoman+50 و wellwoman+70 ، منحصرا برای برطرف کردن نیازهای تغذیه ای خانم های سن بالاتر نولید شده است .

wellwoman+50 شامل مجموعه جامع ای از ۲۶ ویتامین ، مواد معدنی و مواد مغذی به دست آمده از گیاهان ، برای حمایت از بخش های کلیدی سلامت بانوان بالای ۵۰ سال طراحی شده است . این محصول حاوی ویتامین b1 است که برای سلامت قلب و چشم مفید است ؛ این ویتامین به عملکرد طبیعی قلب کمک می کند و روی معدنی موجود در این محصول به حفظ بینایی کمک می کند ؛ همچنین با دارا بودن پانتوتنیک و آهن ، باعث کاهش خستگی می شود .

wellwoman+70  دارای طیف گسترده ای از ویتامین هاست که به جلوگیری از آلزایمر و بهبود عملکرد ذهنی در بانوان بالای ۷۰ سال ، کمک می کند . این فرمول مخصوص بانوان مسن طراحی شده و کمک بسیاری به عملکرد سیستم ایمنی ، عصبی و مغزی می کند  .

ول وومن برای خانم های بالای ۵۰ سال

ول وومن برای خانم های بالای ۵۰ سال

این محصول از بهترین مولتی ویتامین ها برای بانوان است و برای حفظ طراوت و شادابی خانم ها ضروری است . همچنین  می تواند برای بانوانی که قاعدگی های نامنظم و دردناک دارند ، بسیار موثر واقع شود و عوارض آن مانند دلدرد ، کمردرد و حالت تهوع را کاهش دهد . همچنین جوش ها و سایر مشکلات هورمونی را با تنظیم کردن هورمون ها ، کاهش می دهد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *