سلامت و زیبایی

همه چیز درباره هیرتامین

همه چیز درباره هیرتامین

ریزش مو مشکلی است که تقریبا نیمی از جمعیت جهان را ، صرف نظر از جنسیتشان ، تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه حل های مناسب برای رفع این مشکل می گردند تا بتوانند نگرانی های خود را درباره ریزش مو برطرف کنند . در این مقاله کپسول هیرتامین را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد و نکات مربوط به چگونگی مصرف ، موارد منع مصرف و مزایا و معایب آن را بیان می کنیم .

همه چیز درباره هیرتامین

همه چیز درباره هیرتامین

هیرتامین یک محصول جدید ریزش مو است که سه ماده را در یک ترکیب فوق العاده آنتی اکسیدانی که به شکل کپسول قابل استفاده است ، ترکیب کرده است . این کپسول سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و ادعا می کند که باعث رشد سریع تر، ضخیم تر و قوی تر شدن مو می شود . در ادامه این مقاله به مزایا و معایب هیرتامین و بررسی مکانیسم کارکرد آن می پردازیم .

ریزش مو مشکلی رایج هم برای مردان و هم برای زنان است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد ومی تواند به تدریج ایجاد شود که در این حالت شما زمان زیادی برای شناسایی علت و درمان آن با مکمل های غذایی مناسب دارید .

مانند اکثر قرص های رشد مو،هیرتامین به طور مستقیم برای خانم هایی که به دنبال بهبود سلامت مو و یا جلوگیری از ریزش مو هستند، تبلیغ می شود. این برند هیرتامین من (HairTamin Man) را هم برای مردان ارائه کرده است و ادعا می کند که نتایج مشابهی با نسخه هیرتامین دارد. این ماده از مواد مشابه ساخته شده است، اما هدف اصلی آن کنترل برخی از اثرات نامطلوب تستوسترون است که علت اصلی ریزش مو در مردان است.

مواد تشکیل دهنده هیرتامین ترکیبی از عصاره های طبیعی و گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی است.اگر برای خوردن کپسول مشکل دارید ، نیازی به نگرانی نیست چرا که هیرتامین پاستیلی ترکیبی از میوه های خوشمزه مانند انار ، توت  فرنگی و بلوبری است که از بلعیدن قرص لذت بخش تر و دوست داشتنی تر است.

به گفته سازندگان، این اجزا رشد موهارا را تقویت می کنند و در عین حال با تقویت فولیکول های مو از ریزش مو جلوگیری می کنند. این محصول مو کاملا گیاهی است و فاقد مواد شیمیایی خطرناک و سایر مواد مضر است. مواد تشکیل دهنده کاملاً آزمایش و بررسی شده اند تا اثربخشی آنها ثابت شود. موادی که در این مکمل  به کار رفته اند، برای مصرف بی خطر هستند و احتمال عوارض جانبی نامطلوب را کاهش می دهند. هیرتامین به طور کلی برای استفاده بی خطر است، اما ممکن است در شرایط خاص اثرات نامطلوب غیرمنتظره ای ایجاد کند.

عوارض احتمالی هیرتامین چیست ؟

عوارض احتمالی هیرتامین چیست ؟

عوارض احتمالی مصرف هیرتامین:

از آنجا که این محصول حاوی چندین ماده مختلف است، ممکن است باعث ناراحتی معده شود که در موارد حاد ، منجر به تهوع و استفراغ می شود. همچنین به دلیل داشتن زردچوبه ممکن است باعث اسهال شود . این احتمال هم وجود دارد که تا چند دقیقه بعد از مصرف مکمل دچار سرگیجه شوید. یکی دیگر از عوارض جانبی هیرتامین این است می تواند باعث حبس شدن مایعات شود. این یک عارضه جانبی کوتاه مدت است که بدن شما باید پس از چند هفته با آن سازگار شود. محبوس شدن مایعات می تواند باعث ایجاد گاز، نفخ و ناراحتی برای شما شود و ممکن است کمی دور کمر شما را متورم کند.

موارد منع مصرف هیرتامین:

اگر به هر یک از مواد موجود در این مکمل حساسیت دارید، باید از آن اجتناب کنید. محض احتیاط ، بهتر است که اگر باردار هستید یا بچه شیر می دهید، آن را مصرف نکنید.پزشکان مصرف این محصول را برای افراد زیر ۱۸ سال منع می کنند. عوارض جانبی گفته شده ، صرفا تجربه شخصی افراد است و برای همه اتفاق نمی افتد.

هیرتامین می تواند سلامت پوست سر شما را بهبود بخشد.  مواد موجود در این کپسول باعث تولید روغن هایی می شوند که از خشک شدن پوست حساس سر جلوگیری می کنند. خشکی پوست سر منجر به خارش و ایجاد شوره سر می شود که خوشایند نیست.

به علاوه این کپسول حاوی ویتامین C است که می تواند به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با پیری کمک کند. در نهایت، برخی از مواد به ایجاد کراتین، پروتئینی که برای شکل‌گیری ناخن‌ها و موی سالم ضروری است، کمک می‌کنند.

به طور کلی، این محصول  سلامت موهای شما را بهبود می بخشد، اما در واقع شواهد کافی برای تایید این ادعا که این محصول سرعت رشد موهارا افزایش می دهد ، وجود ندارد.به یاد داشته باشید که این محصول روی همه موهای شما تأثیر می گذارد، نه فقط موهای سرتان. بنابراین اگر یک روز صبح با ابروهای پرپشت از خواب بیدار شدید، تعجب نکنبد .

بطور کلی از مزایای این محصول می توان عدم وجود شکر و آسانی مصرف ( روزی یک قرص ) و وجود ویتامین هایی که علاوه بر مو بر روی سلامت پوست و ناخن ها هم تاثیر گذارند ، اشاره کرد .  از معایب آن هم می توان به چرب شدن موها و عدم وجود شواهد کافی برای ادعا ها اشاره کرد .

چگونگی مصرف کپسول هیرتامین

چگونگی مصرف کپسول هیرتامین

چگونگی مصرف هیرتامین :

معمولا این قرص ، روزانه و همراه با غذا مصرف می شود که دچار ناراحتی معده نشوید ؛ بهترین وقت برای مصرف این محصول بعد از صرف صبحانه است . البته می توانید قبل از خواب هم آن را مصرف کنید. در هر صورت بهتر است با شکم خالی قرص نخورید.

در برخی موارد گزارش هایی ارائه شده که نشان می دهد مصرف دو قرص هیرتامین در روز ، باعث اثرگذاری بیشتر این دارو شده است ، اما کاملا موقت است و به تدریج به اندام های داخلیتان از جمله قلب و کبد آسیب وارد می کند . توصیه اکید متخصصان این است که به هیچ وجه بیش از یک قرص در روز مصرف نکنید چرا که سلامتیتان را تهدید می کند .

توجه داشته باشید که اشتباها هیرتامین های غیراصل را مصرف نکنید ، چرا که در این موارد هیچ تاثیر مثبتی بر روی سلامت موهای شما دیده نمی شود و علاوه بر این ، برای شما مشکلات دیگری هم به وجود می آورد . این محصول در طی دو ماه اثر خود را نشان می دهد و شما می توانید نتیجه شگفت انگیزش را بر روی موهایتان مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *