سلامت و زیبایی

همه چیز درباره نرم کننده مو اولاپلکس شماره ۶

همه چیز درباره نرم کننده مو اولاپلکس

آیا از زمانی که شروع به دکلره کردن ، حالت دادن به موهایتان و یا استفاده از مواد شیمایی کرده اید متوجه خشکی، شکنندگی و یا الکتریسیته شدن موهایتان شده اید ؟ اگر جوابتان مثبت است ، اجازه دهید نرم کننده مو اولاپلکس را به شما معرفی کنیم .

فرمول ساختاری  نرم کننده مو اولاپلکس با حضور یک ماده فعال که اخیرا ثبت اختراع شده است ؛ به گونه ای طراحی شده که به دنبال پیوند های شکسته مو ( که در اثر آسیب های شیمیایی ، حرارتی و یا مکانیکی ایجاد می شوند ) می گردد و آن هارا به حالت قبلی برمی گرداند . این محصول که قبلا فقط در سالن های زیبایی موجود بود ، یک کرم حالت دهنده قوی است که به از بین بردن موخوره کمک می کند و از انواع مو محافظت می کند .

 نرم کننده مو اولاپلکس موخوره را از بین می برد

نرم کننده مو اولاپلکس موخوره را از بین می برد

نرم کننده مو اولاپلکس شماره ۶ ، یک حالت دهنده مخملی و ماندگار است که از موخوره و وزوز شدن مو تا ۷۲ ساعت پس از مصرف ، جلوگیری می کند . این نرم کننده کاملا سبک است و پس از استفاده سنگینی آن را روی موهایتان حس نخواهید کرد ؛ به علت سبک و ملایم بودن ، برای هر مدل و بافت مو، از جمله موهای رنگ شده ، موهای تحت درمان با داروهای تقویت کننده و موهای آسیب دیده مناسب است .

این محصول فاقد هرگونه پارابن ، فسفات ، فتالات ، سولفات ، گلوتن ، آلدهید و فرمالید است که خبر بسیار خوبی برای مصرف کنندگانش است . از اصلی ترین مواد به کار رفته دراین محصول ، می توان به آمینوپروپیل دی گلیکول دیمانات اشاره کرد که از نظر بالینی ثابت کرده است می تواند پیوند های شکسته موهارا ترمیم و تقویت کند .

این بطری هیجان انگیز و درخشان ، برخلاف ظاهر ساده و مینیمال خود ، معجزه می کند . این محصول پیوند های آسیب دیده موهای شما را به طور دائم بازسازی می کند و مانند یک مکمل عالی می تواند در هر نوع روتین مراقبت از مو مورد استفاده قرار گیرد . اگر موهای آسیب دیده و یا رنگ شده دارید ، حتما از نرم کننده اولاپلکس استفاده کنید تا معجزه اش را ببینید .

از فواید این محصول می توانیم به :

  • کنترل وزی و مو خوره تا ۷۲ ساعت
  • سریعتر خشک شدن مو پس از استحمام
  • خشک شدن موها توسط سشوار بدون وز شدن
  • راحتی استفاده و بسته بندی ساده
  • تقویت و بازسازی موخوره
  • حالت دهی و نرم کردن موها

اشاره کنیم .

پس از استفاده از نرم کننده اولاپلکس، موهایتان را به حالت دلخواهتان برس یزنید و حالت دهید

پس از استفاده از نرم کننده اولاپلکس ، موهایتان را به حالت دلخواهتان برس یزنید و حالت دهید

چگونگی استفاده از نرم کننده مو اولاپلکس  :

مقدار کمی از نرم کننده اولاپلکس را روی موهای مرطوب و یا خشک تا انتها بکشید ، برای موهای متوسط (تا شانه ) نیم پمپ هم کافی است . برای موهای بلند تر و ضخیم تر از مقدار بیشتر و برای موهای نازک تر از مقدار کمتری استفاده کنید . سپس شانه بزنید و به روش دلخواهتان موهایتان را حالت دهید .

یک نکته حرفه ای :

برای نرمی و درخشندگی بیشترمی توانید چند قطره از  نرم کننده اولاپلکس شماره ۷ به اندازه یک نخود با محلول اولاپلکس شماره ۶ مخلوط کنید و به موهای مرطوب بمالید .

چه زمان باید از این محصول استفاده کرد ؟

نرم کننده اولاپلکس را می توان روزانه هم برروی موهای خشک و یا مرطوب استفاده کرد اما از انجایی که اثرات آن تا ۷۲ ساعت باقی می ماند ، استفاده روزانه از آن ضروری نیست مگر اینکه هر روز به موهایتان شامپو بزنید .

در ادامه برخی از سوالات رایج مشتریان را پاسخ داده ایم که ممکن است سوال شماهم باشد .

  • آیا این محصول مو را چرب می کند ؟

  • این محصول ، در صورتی که بیش از اندازه تعیین شده مصرف شود ، ممکن است موهایتان را چرب و یا سنگین کند. بنابراین هنگام استفاده ، بیش از اندازه به موهایتان نرم کننده نزنید .
  • در صورتی که مو به تازگی کراتینه شده باشد ، باز هم می توان از این محصول استفاده کرد؟

  • بله ، شما می توانید از نرم کننده مو اولاپلکس شماره ۳و شماره ۶ برای موهای کراتینه شده خود استفاده کنید چرا که آن ها فاقد سدیم فلوراید هستند و برای موهایتان خطری به وجود نخواهند آورد.
  • چرا نرم کننده اولاپلکس باید از قسمت وسط مو قرار داده شود ؟ آیا می توان آن را بر روی ریشه های مو هم قرار داد؟

  • این کار ممکن است ریشه موهای شمارا سنگین کند و رشد موهایتان را کند تر کند . معمولا نرم کننده ها برای نواحی حساس ریشه مو استفاده نمی شوند ، بلکه بیشتر بر روی نواحی خشک تر و شکننده تر که آسیب دیده اند قرار داده می شوند .
اولاپلکس ، بهترین دوست موهای شماست.

اولاپلکس ، بهترین دوست موهای شماست.

  • آیا این محصول روی خشکی وشکنندگی موهای بلوند هم تاثیر گذار است ؟

  • تجربیات مصرف کنندگان ، نشان می دهد که نرم کننده مو اولاپلکس ۶ حتی برای موهای بلوند هم تاثیرمثبتی داشته و وزی و خشکی و حتی موخوره را به طرز چشمگیری کاهش داده ؛ اما تجربیات افراد با توجه به نوع و جنس موهایشان متفاوت است . پیشنهاد می کنیم این محصول را امتحان کنید تا ببینید تا چه حدی برایتان مفید واقع می شود .
  • آیا این محصول می تواند موخوره شدید را از بین ببرد ؟

  • بسیاری از کاربرانی که تجربه موخوره بسیار شدیدی را داشته اند ، پس از استفاده از نرم کننده اولاپلکس کاملا شگفت زده شده اند. آن ها ادعا کرده اند که تار های دو شاخه شده به یکدیگر چسبانده شده اند به گونه ای که دیگر نیازی به کوتاه کردن موهایشان نداشتند، البته عده ای مدعی شدند اولاپلکس شماره ۳برای موخوره خیلی بهترعمل می کند .
  • آیا این محصول فر بودن مو را از بین می برد ؟

  • نرم کننده مو اولاپلکس قطعا وزی موهارا از بین می برد و موهارا نرم تر و صاف تر می کند ، اما لزوما موهای فر را صاف نمی کند . این محصول بیشتر به عنوان نرم کننده ، حالت دهنده و تقویت کننده برای موهای آسیب دیده عمل می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *